خبرهای داغ:
فرماندار آبیک در گلریزان مردم آبیک برای مردم سیل زده کشور بیان کرد:جلو تر از دولت ها حرکت کردن ویژگی خاص ملت ایران در دنیا میباشد.
کد خبر: ۹۱۶۱۷۴۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبر گزاری بسیج شهرام احمد پور فرماندار شهرستان آبیک در گلریزان حمایت های مالی مردم آبیک از مردم سیل زده شهرستان دلفان استان لرستان بیان کرد : بهانه ی برگزاری این جلسه بحث همیاری با هموطنان سیل زده ای است که در فروردین ماه سال جاری دچار خسارت و باعث شد تا اینکه عزت و تعصب مردم ایران به منصا ظهور برسد و البته مردم شهرستان آبیک هم از این مورد غافل نبودند .


وی افزود:گر چه ما در چند ماه گذشته گلریزانی برای حمایت از مردم برای مناطق سیل زده داشتیم که مبلغ بالایی پول جمع آوری شد و چندین خودرو اقلام به مناطق سیل زده اعزام شد و باید به این تعصب بزرگ آفرین گفت .


فرماندار آبیک خاطرنشان کرد: استان قزوین به عنوان استان معین در باز سازی استان لرستان تعیین شده است و بهانه ای است باز در خدمت شما عزیزان باشیم و تعهداتی که استان قزوین برای بازسازی مناطق سیل زده متعهد شده است را است را اجرا نماییم .


احمدپور در خاتمه با تقدیر ازتلاش های خیران و مسئولین متذکر شد: با تلاش و مساعدت های مردم شهرستان این تعهدات نیز انجام خواهد شد و ملت ایران همیشه پای کار این موضوعات بوده و خواهد بود و همیشه مردم جلو تر از دولت ها حرکت کردند و این ویژگی خاص ملت ایران در دنیا میباشد و امیدواریم با همت همه ی مردم عزیز شاهد باز سازی این سه استان سیل زده باشیم .

 

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها