با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج)؛
جلسه هیئت امنای کلینیک صنعتی استان خوزستان با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) و جانشین ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین و نمایندگان شرکتهای مختلف خدمات رسان به واحدهای صنعتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۱۶۹۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، جلسه هیئت امنای کلینیک صنعتی استان خوزستان با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) و جانشین ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین و نمایندگان شرکتهای مختلف خدمات رسان به واحدهای صنعتی برگزار شد.

مهندس کمالی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی خوزستان اظهار داشتند: سازمان در سال 96 کلینیک صنعتی را با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی ایجاد نموده و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

در ادامه مهندس پورناصری جانشین سازمان گزارشی از وضعیت صنایع استان و اقدامات انجام شده جهت اجرای طرح صنعت یار و توافقات صورت پذیرفته با سازمانهای مختلف و ایجاد مرکز مشاوره بیان کردند.

در پایان جناب سرهنگ حاجتی ضمن جمع بندی موضوع و مطالب مطرح شده به شعار سال و لزوم کمک به رونق تولید اشاره کردند.  ایشان با توجه به بیکاری قابل توجه در خوزستان بر لزوم تهیه کالاهای مصرفی از درون استان تأکید نموده و بر اهمیت حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی مطالبی بیان نمودند.

 

ارسال نظرات