خبرهای داغ:
خانپور انعقاد تفاهم نامه همکاری شركت شهرک های صنعتی با فرماندهی نيروی انتظامی استان قزوين خبر داد
کد خبر: ۹۱۶۱۶۷۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در سال رونق توليد و در راستاي امنيت سرمايه گذاري، نظم و گسترش دامنه و ابعاد حفاظت فيزيكي و پيگيري از بروز بسترها و آسيب هاي موجود صنعتي، توليد، اجتماعي و وقوع تخلف و جرم از طريق اجراي برنامه هاي مشترک علمي، اجرايي، آموزشي و فرهنگي، پژوهشی، تفاهم همكاری مشترك في مابين شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين و فرماندهي نيروي انتظامي استان قزوين منعقد شد.

حميدرضا خانپور، در حاشيه مراسم امضاء تفاهم نامه با بیان اینکه رفع موانع تولید و ايجاد بسترهاي لازم براي حمایت از سرمایه گذاری از وظایف اساسی دولت است، بیان کرد: همواره امنيت براي جذب سرمايه گذار داخلي و خارجي در شهركها و نواحي صنعتي از اولويت ها بوده و خوشبختانه اين مهم در كشور عزيزمان ايران علي الخصوص در منطقه مهيا مي باشد بطوريكه در حال حاضر 19 سرمايه گذار خارجي شهركها و نواحي صنعتي استان به فعاليت اقتصادي و توليدي مشغول و رضايت كامل دارند.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين با اشاره به اهداف اين تفاهم نامه افزود: تببين و تدوين ديدگاههاي امام(ره) و مقام معظم رهبري در زمينه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي، استقرار نظم و امنيت، رونق توليد و امنيت صنعتي و سرمايه گذاری، اجرای پروژه نظارت الكترونيكی، شهركها و نواحی صنعتي استان از طريق دوربين هاي مدار بسته و انتقال اطلاعات اقدامات پيشگيرانه از قبيل محله محور، حفاظت فيزيكي شهركها و كارخانجات و زمان محور از مهمترین اهداف این تفاهم نامه می باشد.

وی گفت: همچنین نظارت و سازماندهي بر نحوه جذب، آموزش و بكارگيري نيروهاي نگهبان و استفاده حداكثري از ظرفيتهاي موسسات حفاظتي و مراقبتي زيرمجموعه نيروي انتظامي و احداث كلانتري هاي مستقر از دیگر اهداف اين تفاهم نامه است.

در ادامه، سردار مهدی حاجيان، فرمانده انتظامي استان قزوين بیان کرد: يكي از مولفه های جذب سرمايه گذاري بحث امنيت است كه موجب رونق توليد و ايجاد اشتغال مي گردد و اين امنیت بستر تمام پیشرفت هاي اقتصادي و اجتماعي را شامل مي شود.

فرمانده نيروي انتظامي استان نظارت مستمر بر واحدهای صنعتی و توليدي را از ديگر وظايف دانسته و افزود: در راستاي عدم سوء استفاده برخي از سودجويان در توليد مواد اوليه هاي غير مجاز و خطرناك نظارت مستمر از اين واحدهاي توليدي و صنعتي صورت گرفته و جلوگيري از سرقتها و ايجاد محيط امن براي سرمايه گذاران از ديگر وظايف اين فرماندهي مي باشد.
اين تفاهم نامه به امضاء حميد رضا خانپور رئيس هيئت مديره و مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين، سردار مهدی حاجيان فرمانده نيروي انتظامي استان رسيده است.

گفتني است اين اولين تفاهم نامه مشترک در كشور في مابين شركت شهركهاي صنعتي و فرماندهي نيروي انتظامي مي باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها