مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان اشتهارد در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان اشتهارد با اهمیت عفاف و حجاب گفت : عفاف و حجاب یکی از مهمترین ارکان سبک زندگی اسلامی است و توجه خانواده ها به این مقوله می‌تواند بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی را برطرف کند.
کد خبر: ۹۱۶۱۶۶۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان اشتهارد در مصاحبه با خبرگزاری بسیج در رابطه با اهمیت عفاف و حجاب اظهار داشت: عفاف و حجاب یکی از مهمترین ارکان سبک زندگی اسلامی است و توجه خانواده ها به این مقوله می‌تواند بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی را برطرف کند.

وی با بیان اینکه حجاب از اشاعه فحشا و فساد در جامعه جلوگیری می‌کند، افزود: رعایت حجاب و عفاف آرامش روحی و اجتماعی را برای جامعه به‌دنبال دارد.

وی در ادامه گفت:فرهنگ عفاف و حجاب نباید به عنوان یک نماد و سمبل ارزشی بلکه به عنوان یک هویت زنده، پویا و حقیقی باید مورد توجه قرار گیرد؛ این فرهنگ وابستگی تام به قرآن،سیره نبوت و سنت معصومین، فطرت انسانی و رشد و توسعه فرهنگی دارد.

وی در پایان با بیان اینکه باید به دنبال ابزار جدیدی در حوزه عفاف وحجاب باشیم ، گفت: تشکیل کارگروه‌های تخصصی عفاف و حجاب در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

ارسال نظرات