رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: سلاح تبلیغات که بسیاری از کشورها برای رسیدن به اهداف خود از آن استفاده می‌کنند جهان‌شنود و فراگیر است.
کد خبر: ۹۱۶۱۶۶۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل شورای تبلیغات که 12 مرداد سال 1359 است، گفت: کیفیت و چگونگی برگزاری بسیاری از برنامه‌ها در گرو نحوه عملکرد شورای تبلیغات اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه سلاح تبلیغات در این برهه از زمان از سایر سلاح‌های پیشرفته روز کاربردی‌تر است، اظهار کرد: سلاح تبلیغات جهان شنود و فراگیر و آثار آن به مراتب خطرناکتر از آثار سلاح روز است.

حجت الاسلام روحی یزدی در ادامه به لزوم افزایش آگاهی و شناخت تبلیغات مفید و مضر کشور اشاره کرد و یادآور شد: باید هوشیار باشیم که دشمنان برای ضربه زدن به نظام چگونه از سلاح تبلیغات استفاده می‌کنند تا نسبت به مقابله با آن کارآمد باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز دستور رئیس جمهور آمریکا علیه ایران را نابخردانه برشمرد و اضافه کرد: دشمن سعی دارد با تبلیغات منفی مردم را از مسؤولان جدا کند؛ سخنان دشمن در رابطه با عملکرد ایرانیان برنامه‌ریزی شده و با تعیین هدف است.

وی با اشاره به اینکه باید همچون سربازان گمنام به مقابله با تبلیغات سوء دشمن بپردازیم، اظهار کرد: فیلم‌های کوتاهی که توسط دشمنان نظام برای فضای مجازی ساخته و منتشر می‌شود نباید ما را تحت تأثیر قرار دهد؛ اگر به فکر مقابله با دشمن هستیم باید اطلاعات خود را افزایش دهیم.

حجت الاسلام روحی یزدی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی باید پیرو راه ائمه اطهار باشد، ادامه داد: برخی نادانسته در نشر اکاذیب و موضوعاتی که به ضرر کشور است دخیل می‌شوند؛ دشمن سعی دارد چهره‌های ارزشمند نظام را در برابر نگاه جامعه بی‌ارزش کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: اندازه استفاده از سلاح تبلیغات برای تخریب جمهوری اسلامی از سایر سلاح ها بیشتر است؛ ایران کشور قدرتمند منطقه است و باید در حوزه تبلیغات به درستی عمل کند.

وی در پایان با بیان اینکه طبق گفته مقام معظم رهبری آمریکا رو به افول و یکی از نشانه‌های آن ریاست جمهوری ترامپ است، عنوان کرد: مسأله تحریم ها کار امروز و دیروز دشمن نیست و در طول این چهل سال مادامی که قدمی در راستای موفقیت برداشتیم و پیروز شدیم تحریم‌های جدی تر و جدیدتری علیه ما بکار گرفته شد.

ارسال نظرات