خبرگزاری بسیج: مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه خواهران شاغل در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در رشته های مفاهیم ، حفظ و قرائت در حرم شیخ صدوق شهرری برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۶۱۶۶۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲

به گزارش روابط عمومی سپاه سیدالشهداء (ع) ؛حجت الاسلام بهرامی در مراسم افتتاحیه این مسابقه عنوان داشت : امروز همه کاستی ها و بیچارگی مسلمانان بدلیل دوری از قرآن است . مادامی که ما بتوانیم قرآن را از محجوریت بیرون آورده و تلاوت روزانه داشته باشیم ، مطمئنا سربلند هستیم و همین قرآن راهگشای زندگی ماست .

وی همچنین گفت ؛ حضرت امام خامنه ای در ابتدای ماه مبارک رمضان امسال فرمودند : " این محافل قرآنی که در ماه مبارک برگزار میشود بسیار خوب است و باید در طول سال ادامه داشته باشد ، اینطور نباشد که منوط به این ماه عزیز باشد . "  شما قرآنی ها و کسانیکه با قرآن مانوس هستند مشوق خوبی برای دیگران هستید و این انس با قرآن را تبلیغ کنید . با همین قرائت های روزانه شروع کنید . انشاءالله که قرآن کریم راهگشای زندگی مان و سعادتمندی آخرتمان باشد .

گفتنی است که این مسابقه در سطح استان تهران برگزار می شود که شرکت کنندگان از شهرستانهای استان تهران حضور داشتند . ضمنا نفرات برتر این مسابقات در ایام عید غدیر معرفی و تجلیل می شود.

 

 

ارسال نظرات