رئیس سازمان بسیج مستضعفین راه پیروزی بر فتنه های دشمنان را توسل به فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: شکست های پی در پی آمریکا در منطقه به دلیل مقاومتی است که ما داریم.
کد خبر: ۹۱۶۱۶۶۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در سالگرد شهادت شهید مدافع حرم کارگربرزی که در مسجد غدیریه نظرآباد برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت امام جواد (ع)، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی پیامدهای بسیاری برای اسلام به دنبال داشت که تشکیل میهن اسلامی یکی از این دستاوردهاست.

راه پیروزی بر فتنه های دشمنان را توسل به فرهنگ ایثار و شهادت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پس از یک هزار و ۴۰۰ سال مبارزه تاریخی مسلمین، ائمه اطهار، علمای اسلام و مردم با طاغوت، در کمال ناباوری ملت ایران موفق به شکست آن ها و تشکیل کشور جمهوری اسلامی شدند، بیان کرد: کشور ایران پیش از انقلاب سرزمینی به شمار می رفت که مدافع منافع تروریسم و آمریکایی ها بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تشکیل جمهوری اسلامی در این سرزمین به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی پیامدهای فراوانی را به دنبال داشت، اضافه کرد: یکی از آن‌ها که بسیار برای دنیای امروز محسوب می شود، شکل‌گیری فرهنگ مقاومت و تشکیل مقاومت و ایثارگری است.

سردار سرتیپ سلیمانی افزود: اگر در گذشته در صدر اسلام علاوه بر مجاهدت های بسیار سرزمین های بزرگی به تصرف مسلمانان در آمد و امپراطوری روم و ایران در آن زمان توسط مسلمانان شکل گرفت به واسطه روحیه فداکاری و ایثار بوده است، همچنین در پیچ‌های تاریخی صدر اسلام شاهدیم فرهنگ مقاومت و ایثار و فداکاری در راه حق و اسلام بسیار بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تاریخ اسلام و سختی هایی که مسلمانان پشت سر گذاشتند، بیان کرد: نباید اجازه دهیم اشرافیت الگو گرفته از دشمن تقویت شود؛ افراد بسیاری سابقه بسیاری در مسلمان بودن داشتند اما چون روحیه ایثار و فداکاری نداشتند از مسیر حق منحرف شدند؛ فداکاری ملت ایران و ایثارگری آن‌ها مهمترین عامل تشکیل انقلاب اسلامی بوده است.

سردار سرتیپ سلیمانی افزود: امروز مردم یمن با الگوگیری از روحیه مقاومت مقابل تجاوز وحشیانه دشمنان ایستادگی کرده اند و امروز ستون فقرات این جنگ در حال نابودی است. در سوریه نیز شاهد بودیم که همه مناطق آن کشور در دست معارضین و داعشی ها که توسط آمریکا و عربستان تجهیز شده بودند قرار گرفت اما فرهنگ و الگوی مقاومت آن ها را شکست داد.

وی گفت: زمانی که ۸۱ درصد سرزمین سوریه در دست داعشی ها بود آمریکایی ها نتوانستند کاری انجام دهند چون این ها روحیه مقاومت و ایثارگری نداشتند؛ اگر امروز دشمن بر ایران فشار وارد می کند برای شکستن روحیه مقاومت و فداکاری ملت ایران است.  آنها جمهوری اسلامی ای را می خواهند که در مقابل کودک کشی صهیونیستی ساکت باشد و روحیه مقاومت را کنار بگذارد.

سردار سرتیپ سلیمانی اذعان کرد: امروز در لبنان، یمن، عراق و سوریه جبهه مقاومت حرف اول و آخر را می زند که تمام این اتفاقات درس های ملت ایران و انقلاب اسلامی بوده است. باید به خانواده شهدا ببالیم که توانستند روند رو به پیشرفت فرهنگ مقاومت را گسترش دهند. این دستاوردها بسیار بزرگ است به گونه ای که منافع ملی کشور در فرهنگ مقاومت خلاصه می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر به دنبال موفقیت در عرصه های سیاسی و اقتصادی در راستای تلاش برای تمدن سازی اسلامی هستیم باید مقاومت داشته باشیم. راه پیروزی بر فتنه های دشمن در هر عرصه ای نسبت به کشور ایران توسل به فرهنگ ایثار و الگوگیری از شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها اگر در رویارویی با ایران موفق نبودند به علت مقاومت ملت ایران است. با شکست سیاست های مزدورانه و خبیثانه حکام حجاز در عربستان که دنباله آمریکا هستند نیز نتوانستند به پیروزی دست یابند.

سردار سرتیپ سلیمانی عنوان کرد: قله های ایثار و فداکاری را در زندگی ملت ایران مشاهده می کنیم؛ ملتی که فرهنگ ایثار و فداکاری را از مکتب امام حسین علیه السلام فرا گرفتند تا با امید به ظهور حجت عدالت در جهان گسترده شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان مطرح کرد: روزی امپراطوری های فاسد جهان شکست خواهند خورد و با پیش بینی مقام معظم رهبری تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام صهیونیسم وجود نخواهد داشت‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها