خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کربلا کلیبر:

مدیریت کارآمد، کلید رفع مشکلات جامعه است

فرمانده حوزه کربلا کلیبر در جمع بسیجیان پایگاه شهید آوینی، گفت: هر مدیری یا مسئولی که توانایی انجام کاری را ندارد با قبول مسئولیت خیانت به جامعه کرده و خود را خوار می گرداند.
کد خبر: ۹۱۶۱۶۵۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، هادی علیاری با اشاره به روایتی از  امام صادق(ع)، بیان کرد: سزاوار نیست مومن نفس خویش را خوار گرداند؛ پرسیدند چگونه؟ فرمود: به کاری درآید که از طاقت و توان او بیرون است.

وی با بیان اینکه مسئولان در بکارگیری کارگزاران باید دقت لازم را داشته باشند و پس از آزمودن، آن ها را در مسئولیت به کار گیرند به میل خود و بی مشورت از سر خودکامگی، مسئولیتی را به دیگران واگذار نکنند.

علیاری افزود: به میل خود رفتار کردن ستمگری است و بر اساس شاخصه های حضرت علی(ع) کارگزاران را باید از میان مردم کارآمد، با تقوا، با حیا، از خانواده پاکیزه و با ایمان که در مسلمانی سابقه درخشان دارند، برگزید.

وی اضافه کرد: بیشتر مشکلات فعلی جامعه ما ناشی از مدیریت ناکارآمد است و هرجایی که مدیریت های جهادی داشته ایم شاهد شکوفایی و پیشرفت های فراوان بوده ایم. پس بنابراین مدیریت کارآمد کلید رفع مشکلات جامعه و تنها راه رسیدن به موفقیت هاست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها