مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در گفتگو با بسیج:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، حقیقت غدیر را تداوم خط ولایت و امامت دانست و اظهارداشت: عید غدیر خم یک فرصت طلائی برای درک بهتر معارف اسلامی و شناخت تاریخ اسلام است.
کد خبر: ۹۱۶۱۶۵۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

 حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه غدیر مظهر وحدت و همدلی و عزت و کرامت انسانی انسان‌هاست، تاکید کرد: غدیر مشعل پر فروغ خیر و صلاح و سعادت است، غدیر رمز برادری و اخوت، برابری و عدالت، تقوا و فضیلت است.

وی خاطرنشان کرد: ولایت انسان را به سر منزل مقصود می رساند و امر آخرتش را تکمیل می کند، این از مهمترین آثار و برکات غدیر است.

حجت الاسلام صمددوخت با بیان اینکه تنها راه ثبات جامعه بشری این است که از امامت و رهبری پیروی کنند گفت: امنیت جمهوری اسلامی در کنار همه توطئه ها فقط به دلیل وجود این محور الهی در جامعه اسلامی است.

وی اضافه کرد: غدیر فقط یک حادثه تاریخی نیست، یک حقیقت همیشه زنده تاریخ است و امام خمینی(ره) فرمود غدیر آمده است تا بگوید چگونه تبعیت کنیم بنابراین غدیر، مفهومی است که از صدر اسلام تا قیامت ادامه دارد. 

حجت الاسلام صمددوخت به ویژگیهای انقلابی بودن از دیگاه رهبری نیز اشاره و بیان کرد: هر کس نظام و رهبری را قبول داشته و به قانون اساسی و ولایت فقیه ملتزم بوده و استکبارستیز باشد و به آرمانهای انقلاب و امام راحل(ره) توجه کند و با رهبری جامعه در این شروط هم فکر باشد با هم برادرند اگر کسی هم خارج از این معیارها است او انقلابی نیست.

ارسال نظرات