خبرهای داغ:
امام جمعه بناب با بیان اینکه در سایه مقاومت و ایستادگی ملت ایران تمام تهدیدات دشمنان به فرصت تبدیل شده است، اظهارداشت: این نظام و انقلاب در تداوم مقاومت ها، به پیروزی ها و موفقیت های بزرگتری نیز دست خواهد یافت.
کد خبر: ۹۱۶۱۶۵۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی موانع بزرگی را از سر راه کنار زده و قله های بلندی را فتح کرده است، بیان کرد:  ملتی که دنبال استقلال و رسیدن به قله های کرامت است باید آستین همت بالا زده و با تحمل تلخی ها و سختی ها و با خودباوری موانع پیش رو را کنار بزند.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به قله های افتخار باید تلخی ها را به جان خرید و هر روز سیلی از طرف دشمنان به عنوان میانجی راهی ایران می شود تا بیش از این در دنیا خوار و ذلیل نشوند و عمق حقیقت مسأله بسیار بالاتر از این هاست.

حجت الاسلام باقری افزود: امروز تمام رسانه های جهان، خبرهای خود را به ایران اختصاص داده اند و اقدامات موفقیت آمیز نیروهای همیشه سرفراز سپاه در رأس اخبار بین المللی قرار گرفته است و نخبه های مردم آمریکا می گویند «ای کاش ما هم رهبری مثل رهبر ایران را داشتیم».

امام جمعه بناب  تحریم ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا ناشی از ذلت و نشانه شکست آن ها دانست و گفت:  آن ها در راهبرد فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی ایران به آخر خط رسیده اند.

حجت الاسلام باقری اظهار داشت: قدرت های بزرگ شیطانی قدرت میدان داری را در برابر فرزندان نظام اسلامی از دست داده اند و قدرت و صلابت فرزندان ایران اسلامی بر کل منطقه زلزله انداخته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها