شبکه نمایش سیما به مناسبت هفته ازدواج و در تقارن با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، فیلم‌هایی را که به نحوی به موضوع ازدواج پرداخته‌اند، در بخش مرور آثار خود روی آنتن می‌برد.
کد خبر: ۹۱۶۱۶۲۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، این شبکه به مناسبت هفته ازدواج و در تقارن با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با پخش 6 فیلم سینمایی، از شنبه تا چهارشنبه و نیز جمعه این هفته، فیلم هایی که هر یک به نحوی به موضوع ازدواج پرداخته اند را در بخش مرور آثار خود به روی آنتن می‌برد.

«آپارتمان شماره 13»، «وقتی تو خواب بودی»، «خواستگاری»، «ملاقات با والدین»، «مادر زن سلام» و «مجردها» شش فیلمی هستند که به ترتیب از شنبه دوازدهم مردادماه تا چهارشنبه شانزدهم مرداد و نیز جمعه شب، هجدهم مردادماه از این شبکه پخش خواهند شد.

 «آپارتمان شماره 13» که شنبه دوازدهم مردادماه به روی آنتن می‌رود، فیلمی به کارگردانی یدالله صمدی، محصول 1369 است که در دوره نهمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین برای بهترین فیلم شد. از جمله بازیگران این فیلم، علیرضا خمسه، سیروس گرجستانی، کتایون ریاحی هستند. علیرضا خمسه نیز توانست برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پیونگ یانگ شود.

ماشاالله ایرانمنش از کرمان راهی پایتخت می‌شود تا ارث پدری اش، آپارتمان شماره 13 را بفروشد و کارگاه تراشکاری کارفرمای خود را در زادگاهش خریداری و با دختر محبوبش ازدواج کند؛ اما آپارتمان به دلیل وجود ساکنان مجتمع که آدم‌های بدقلقی هستند فروش نمی‌رود. تا اینکه ...

بیشتر بخوانید

«وقتی تو خواب بودی» که روز یک شنبه سیزدهم مردادماه به روی آنتن می‌رود، فیلمی به کارگردانی جان ترتل تاب محصول 1995 است. ساندرا بولاک، بیل پولمن، پیتر گلگر از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

لوسی، دختر بلیط فروش در حالی که از زندگی یک نواخت و کسل بارش خسته شده است، در آرزوی ازدواج با مشتری ثروتمند و همیشگی اش به سر می برد که از قضا روزی به وی حمله شده، مجبور می‌شود مرد را نجات دهد اما...

«خواستگاری» که دوشنبه چهاردهم مردادماه به روی آنتن می‌رود، فیلمی به کارگردانی مهدی فخیم زاده محصول 1368 است. ثریا قاسمی، هادی اسلامی، اسماعیل محرابی در این فیلم نقش آفرینی کرده اند. پیرمردی که چندین نوه و فرزند دارد و همسرش هم سالها پیش مرده، تصمیم می‌گیرد دوباره با پیرزنی که خود نیز نوه دارد ازدواج کند. این خواسته او موافقین و مخالفین زیادی دارد.

«مجردها» که جمعه هجدهم مرداد به روی آنتن می رود، فیلمی به کارگردانی اصغر هاشمی و محصول 1383 است که بازیگرانی  همچون محمد رضا فروتن، مریلا زارعی، مجید صالحی و الناز شاکردوست در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

مجردها در نهمین دوره جشن خانه سینما کاندید دریافت تندیس در دو بخش بهترین کیفیت لابراتواری و نقش دوم زن، برای الناز شاکردوست شده است.

مجردها داستان سه جوان (منوچهر، شاهکار و امیرحسین) است که برای رسیدن به آرزوهایشان تصمیم می‌گیرند برای کار به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بروند اما با دزدیده شدن پول‌هایشان زندگی آن‌ها تغییر می‌کند...

 فیلم‌های «هفته فیلم ازدواج» از شنبه دوازدهم مرداد تا چهارشنبه شانزدهم مرداد و نیز جمعه هجدهم مرداد، هر شب ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می شوند و روز بعد در ساعت 3 بامداد و 8 صبح باز پخش خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات