رئیس کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور:

هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی‌ها قدرت ایران را به دنیا نشان داد

رئیس کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی‌ها و اسیر کردن سربازان آمریکایی قدرت ایران را به دنیا نشان داد، گفت: توقیف کشتی انگلیسی نیز نشان داد که دوران بزن و درو دیگر تمام‌شده است.
کد خبر: ۹۱۶۱۵۸۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، امیر سرتیپ دوم غلامحسین دربندی در یادواره شهدا مسجد امام رضا (ع) محله حمیدیان رشت با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد، اظهار کرد: شهدا استقامت کردند تا امروز کشور ما امنیت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما باید راه شهدا را ادامه دهند، افزود: دشمنان درصدد ناامید کردن مردم هستند و برای این کار برنامه‌ریزی کرده‌اند و ما باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابل این تهدیدات آرایش جنگی بگیریم.

رئیس کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه شهدای ما ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) هستند، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست و ما باید با برگزاری چنین مراسم‌هایی فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

دربندی با اشاره به اینکه ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، تصریح کرد: ما آمریکا را به ذلت کشانده‌ایم و این بی‌تردید مرهون خون پاک شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم است.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با روحیه عاشورایی به جبهه‌ها رفتند و با این روحیه بود که توانستند حماسه‌ای عاشورایی بیافرینند، افزود: هیچ جای دنیا نیست که رزمنده از فرمانده خود عذرخواهی کند، اما رزمندگان ما از اینکه یک کار کوچک را نتوانستند به سرانجام برسانند عذرخواهی می‌کردند.

رئیس کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه شهید گمنام ابراهیم هادی امروز بر دل‌های جوانان ما حکومت می‌کند، خاطرنشان کرد: شهدا تسخیر قلوب و مکان می‌کنند چراکه سربازان حضرت، ولی عصر (عج) هستند.

دربندی با اشاره به اینکه شهدا به ما شرافت دادند و امروز ما امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم، بیان کرد: شهدا زمان و مکان را تسخیر خود کردند و امروز در جای‌جای ایران اسلامی برای شهدا یادواره‌های باشکوه می‌گیرند.

وی با بیان اینکه یک استخوان شهید ما آن‌چنان اثری در دل جامعه می‌گذارد که سرشار از روح معنویت در جامعه دیده می‌شود، گفت: ما ترسی از تهدید‌های آمریکا نداریم و به فرمود: ه رهبری در هر سطحی که ما را تهدید کنند ما هم تهدید می‌کنیم.

رئیس کمیته تخصصی راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اذعان به اینکه هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی‌ها و اسیر کردن سربازان آمریکایی قدرت ایران را به دنیا نشان داد، افزود: توقیف کشتی انگلیسی نیز نشان داد که دوران بزن و درو دیگر تمام‌شده است.

دربندی با اشاره به اینکه شهدا به تکلیف خود عمل کردند و برای همین جاودانه شدند، خاطرنشان کرد: دشمنان ما حتی بازنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا هم دشمنی می‌کنند چراکه می‌دانند این روحیه شهادت است که کشور ما را عزتمند کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات