خبرهای داغ:
امام جمعه شهر شربیان گفت: ایران در حال حاضر در دنیا به یک کشور قدرتمند تبدیل شده و روز به روز به پیشرفت خود ادامه می دهد و روزی خواهد رسید آمریکا گوش به فرمان ایران خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۱۵۸۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری افزود: آمریکا با تحریم نماینده دیپلماسی ایران نشان داد فاقد قدرت منطق است و طرح موضوع مذاکره، صرفاً یک بازی مسخره سیاسی است و راهبرد نه جنگ و نه مذاکره و گفتمان مقاومت و بازدارندگی، تنها مسیر دستیابی به قله پیروزی و موفقيت است و ان‌شاءالله دستگاه دیپلماسی، با قوت و قدرت و مبتنی بر عزت و حکمت و مصلحت از منافع ملی صیانت خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: پومپئو وزیر امور خارجه اعلام کرده است که می خواهم به ایران سفر کنم اولا غلط می کند سفر داشته باشد و ثانیا با چه هدفی می خواهد این سفر را انجام دهد.

حجت الاسلام منصوری اضافه کرد: وزیر امور خارجه انگلیس سفر کرد به ایران به جای اینکه در مورد مشکلات برجام حرف بزند خواستار آزادی نازنین زاغری یک جاسوس شد و سفر وزیر امورخارجه آمریکا هم کمتر از این نیست حتما می خواهند یک فتنه ای را برنامه ریزی کنند و مسئولان مواظب باشند ذوق زده نشوند.

وی افزود: در صورت سفر با هزاران سوال مستند دار و با مدرک مواجه خواهند شد که باید در مقابل ملت ایران محاکمه شوند.

حجت الاسلام منصوری به سفر وزیر جهاد کشاورزی اشاره و بیان کرد: تشریف فرمایی وزیر کشاورزی به شربیان چه فایده،داشت! پیاده شدنش از ماشین و سوار شدنش و رفتنش درست پنج دقیقه طول کشید و نوعی رفع تکلیف بود.

خطیب جمعه شهر شربین اظهارداشت: وزیر کشاوری بدانند مشکلات مردم از جمله کشاورزان و دامداران پابرجاستو این مشکلات به علت فراهم نبودن زیر ساخت های شهرک دامداری و رسیدگی نرردن به این مشکلات از طرف مسئولان است.

وی تصریح کرد : عدم برخورد با دست های کثیف و خبیث دلالان که با قیمت پایین می خرند و یا با قیمت بالا می فروشند ای کاش دولت  مستقیم از کشاورزان بخرد! آقای وزیر هدف شما حمایت از تولید داخلی بود یا حمایت از دلال ها.

حجت الاسلام منصوری در ادامه با تشکر و قدردانی از امید آفرینی دستگاه قضا و فضا را ناامن کردن برای مفسدین و اختلالگران، افزود: مطالبه مردم و نمازگزاران از دستگاه قضا این است این محاکمه ها و این برخوردها را ادامه بدهند تا ریشه این غده های سرطانی ریشه کن بشود و ریشه اصلی این گرانی تورم در اثر این دلال ها و عدم نظارت است .

امام جمعه شربیان ضمن تبریک پیوند آسمانی حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: خانواده های  باید مقدمات ازدواج را فراهم کنند و سختگیری نکنند و به دنبال تجملات نباشند، رسیدن به سعادت و خوشبختی با دوری از تجملات در مراسم ازدواج مسیر است .

امام جمعه شهر شربیان گفت: معیار مهم برای گرم نگه داشتن کانون خانواده عبادت پروردگار به عنوان بهترین زینت باطنی مومن است زندگی هرجه قدر ساده باشد مهر و محبت زیاد است هرچقدر تجملات و توقعات زیاد باشد مهر و محبت کم می شود و خانواده ها هم سعی  کنند در زندگی عروس و داماد دخالت نکنند و آنها را تشویق به ادامه زندگی کنند.

ارسال نظرات