خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

استکبار با راهبرد فریب رویکرد خبیثانه خود را دنبال می کند

امام جمعه تبریز با بیان اینکه هم اکنون آمریکایی ها و اروپایی ها با راهبرد فریب کارانه رویکردهای خبیثانه خود را دنبال می کنند، گفت: در این راستا تحریم آقای ظریف، وزیر خارجه پرتلاشمان را در دستور قرار دادند که اقدامی عجولانه، ابلهانه و کودکانه است که شکست دیگری از دشمنان را در برابر نظام اسلامی نشان می دهد.
کد خبر: ۹۱۶۱۵۸۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزای بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشمدر خطبه های نمازجمعه تبریز با تاکید بر اینکه دستگاه دیپلماسی کشورمان باید با هوشیاری تمام از منافع ملی ملت ایران دفاع کند خاطر نشان کرد : آمریکا با تحریم محمدجواد ظریف نشان داد هر گونه منطق است و طرح مسله مذاکره تنها یک بازی سیاسی است.

وی با اشاره به نشست بی نتیجه وین بیان کرد: نشست بی نتیجه معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان با کشورهای 4+1 نشان میدهد اروپایی ها آماده نیستند بصورت میدانی وارد عمل شوند و فقط به حرف زدن بسنده میکنند چرا اهداف آنها در مقابل ایران با آمریکا مشترک است.
حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا در راهبرد فشار حداکثری به ایران به اخر خط رسیده است اظهارداشت: امریکایی ها تلاش کردند با طرح موضوع خطر جنگ در دل مردم هراس ایجاد کنند اما هدف گیری پهباد فوق پیشرفته آن ها در خلیج فارس در تجاوزه به مرزهای ایران این نقشه آنها را هم از با شکست مواجه کرد.

خطیب نماز جمعه، امام جواد را مبتکر بحث آزاد علمی برشمرد و گفت: کرسی های اندیشی که در حال حاضر در دانشگاه ها مطرح است راهبرد امام نهم شیعیان است.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه حضور جلسات مناظره با گروه ها و فرقه های مختلف و افکار التقاطی و انحرافی را یکی از شیوه های مبارزاتی امام جواد علیه السلام عنوان کرد و گفت : این امام بزرگوار در مناظرات علمی حضوری فعال داشتند و به شبهات علمی پاسخگو بودند و در کنار این فعالیت شبکه ای را راه اندازی کردند.
امام جمعه تبریز مدیریت سازمانی و مبارزه فرهنگی در جهت ترویج زندگی اسلامی را بخش دیگری از سیره و شیوه زندگی امام جواد علیه السلام عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از خطبه های این هفته با اشاره به شهادت و مجروحیت حجاج ایرانی در طول چندین سال گذشته در مراسم حج تمتع گفت : حکومت سعودی صلاحیت خادمی حرمین مقدسه را ندارد.

حجت الاسلام ال هاشم بخشی از خطبه دوم نماز را هم به انقلاب مشروطه ملت ایران اختصاص داد و دلایل شکست آن را سواستفاده روشنفکران غرب زده از فضای بوجود آماده ، عدم حضور مردم در صحنه ، کنار رفتن علما از صحنه مبارزاتی و سلب اعتماد مومنان برشمرد که باعث شد مشروطیت از هدف الهی خود خارج شود.

امام جمعه تبریز با اشاره به شهادت ، خبرنگار کشورمان در افغانستان در سال ۷۲ ، روزخبرنگار را فرصتی مغتنم برای قدردانی از خدمات ارزشمند خبرنگاران دانست و گفت : خبرنگاران در ایجاد همدلی ، شادابی ، امید دادن به کشور و جوانان نقشی موثر دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها