خبرهای داغ:
امام جمعه همدان گفت: ترامپ اهل مذاکره نیست و هدف و منظور او از گفتگو تسلیم شدن ایران در برابر خواسته‌های آمریکا است و ملت ایران هرگز زیربار ظلم و ستم نمی‌رود.
کد خبر: ۹۱۶۱۵۷۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

ملت ایران هرگز زیربار ظلم و ستم نمی‌رودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته همدان به تحریم وزیر امور خارجه کشومان از سوی آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا مصاحبه‌ها و اعلام مواضع کشورمان از زبان ظریف را تاب نیاورد و او را تحریم کرد.

وی این اقدام ترامپ را به رفتارهای هیتلر تشبیه کرد و گفت: جهان دوباره منطق هیتلری را تجربه می‌کند.

امام جمعه همدان افزود: تحریم وزیر امور خارجه ایران نه تنها نشان دهنده افول قدرت ترامپ بلکه حکایت از افول منطق و خرد او دارد.

وی گفت: آمریکا از سویی ایران را دعوت به مذاکره می‌کند و از سوی دیگر ظریف را که متولی مذاکره است تحریم می‌کند که این رفتارهای رئیس جمهوری آمریکا بسیار بی‌منطق است.

شعبانی موثقی با بیان اینکه ایران حاضر به مذاکره نیست، خاطرنشان کرد: حاضر به مذاکره نیستیم چون طرف ما قواعد مذاکره را بلد نیست.

وی تاکید کرد: ترامپ اهل مذاکره نیست و هدف و منظور او از گفتگو تسلیم شدن ایران در برابر خواسته‌های آمریکا است و ملت ایران هرگز زیربار ظلم و ستم نمی‌رود.

امام جمعه همدان ابراز امیدواری کرد: دستگاه دیپلماسی کشور بتواند با رعایت عزت و اقتدار جمهوری اسلامی منافع کشور را به پیش ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات