اقتدار ایران در خلیج فارس و غرب آسیا/تلاش سربازان رسانه ای نظام برای مقابله با جنگ نرم دشمن

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه اقتدار امروز ایران در خلیج فارس و غرب آسیا تثبیت شده است گفت: سربازان رسانه ای و فرهنگی نظام در مقابله با افکار نرم دشمنان مقابله کنند.
کد خبر: ۹۱۶۱۵۷۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
اقتدار ایران در خلیج فارس و غرب آسیا/تلاش سربازان رسانه ای نظام برای مقابله با کمک نرم دشمنبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین حمید عبدالهیان در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر با بیان این که به موازات تحریم‌های اقتصادی، دشمنان بدنبال تغییر نگرش فرهنگی مردم ایران هستند، اظهار کرد:مردم و دستگاه‌های مسوول مراقب فضای فرهنگی کشور باشند.
وی افزود: برخی موسسه‌های خارجی در پوشش‌های فرهنگی و با صرف هزینه‌های فراوان قصد تغییر نگرش مردم ایران نسبت به حجاب اسلامی را دارند.
وی ترویج بدحجابی و انحرافات جنسی را از توطئه‌های دشمنان خواند و گفت:: گاهی هم با شعار حمایت از حیوانات، اقدام به گرداندن آن‌ها در خیابان‌ها و یا خودرو‌ها می‌کنند که با فرهنگ اسلامی و سنتی مردم ایران منافات دارد.
امام جمعه موقت شاهرود با بیان این که در اسلام به رعایت حقوق حیوانات تاکید بسیاری شده، اظهار کرد: متاسفانه برخی انجمن‌های فرهنگی هم ندانسته در مسیر دشمنان گام برمی دارند، این امر موضوعی سطحی نیست، بنابراین سربازان رسانه‌ای و فرهنگی نظام باید در مقابله با این افکار تلاش کنند.
عبدالهیان برخی تحولات سیاسی مرتبط با کشور در یکسال گذشته را مرور کرد و افزود: در ۱۷ اردیبهشت پارسال آمریکا از برجام خارج شد و تحریم‌های بیشتری را علیه مردم ایران اعمال نمود.
وی خرید ۱۰۰ میلیارد دلاری تسلیحاتی آل سعود از آمریکا را هم یاد آور شد و گفت: برخی کشور‌های مرتجع منطقه که دنباله رو سیاست‌های آمریکا هستند، حمله نظامی وحشیانه علیه مردم مظلوم یمن انجام داده و تحرکاتی را در برابر محور مقاومت انجام دادند.
امام جمعه موقت شاهرود جمعه سکوت معنادار اروپا از نقض توافق برجام توسط آمریکا را خلاف اصول اخلاقی و بین المللی خواند و افزود: آمریکا و اروپا با هدف گرفتن اقتصاد ایران تلاش می‌کنند نظام اسلامی را دچار چالش کرده و مردم را نسبت به آینده بدبین کنند.
عبدالهیان خاطر نشان کرد: ایران نیز در مواجهه با این اقدام آمریکا و اروپا کاهش تعهدات برجامی خود را آغاز کرد و با ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته آمریکا عزم خود را برای مقابله با استکبار نشان داد.
وی توقیف نفتکش متخلف انگلیس در خلیج فارس را اقدامی شجاعانه از سوی پاسداران انقلاب اسلامی خواند و گفت: اقتدار ایران اسلامی در خلیج فارس و منطقه غرب آسیا به همه جهانیان ثابت شده است.
امام جمعه موقت شاهرود به سالروز شهادت امام جواد (ع) هم اشاره کرد و افزود: زندگی کوتاه آن حضرت برکات زیادی برای مسلمانان در پی داشت.
عبدالهیان همچنین سالروز ازدواج امام علی (ع) و فاطمه زهرا (س) را یادآور شد و گفت: این ازدواج با ویژگی‌های منحصر به فردش الگویی برای همه جهانیان و بوِیژه مسلمانان است که مکتبی بودن، مهریه سبک، جهیزیه اندک، اما کاربردی و عروسی بدور از معصیت از ویژگی‌های این ازدواج است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار