فرمانده جدید سپاه ناحیه لردگان در جمع بسیجیان و اقشار مختلف مردم این شهرستان گفت: سپاه و بسیج با اقتدار ماموریت های خود را پیش می برند.
کد خبر: ۹۱۶۱۵۶۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری در مراسم معارفه خود به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه لردگان ضمن تشکر از زحمات بسیجیان و پاسدارن شهرستان لردگان به خصوص فرمانده سابق ناحیه گفت: سپاه مولود انقلاب است و برای دفاع از این شجره طیبه خون های زیادی اهدا شده و نیروهای سپاهی و بسیجی به خوبی قدر این نهاد مقدس را می دانند و با تمام توان خود د ر راه رسیدن به اهداف آن تلاش می کنند.

سرهنگ پاسدار کرم نظری افزود: و این تلاش شبانه روزی سبب شد که امروز اقتدار نظامی و فرهنگی سپاه و بسیج دشمن را از رسیدن به اهداف خود مایوس کند.

فرمانده جدید سپاه ناحیه لردگان افزود: سپاه نهادی است انقلابی که اصلی ترین ماموریت آن حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با تبعیت از ولایت فقیه این ماموریت به خوبی انجام می شود  و جوانان انقلابی ایران اسلامی نخواهند گذاشت دشمنان خارجی و داخلی به اهداف خود برسند.

نظری ادامه داد: انقلابی گری یک تکلیف برای سپاه در راستای حفظ اسلام و پیروی از خط امام و رهبری است و در  سایه ولایت و اتحاد و همدلی بین مسئولان و مردم می توان برای تحقق ماموریت های سپاه گام برداشت.

فرمانده جدید سپاه ناحیه لردگان،  تبعیت از ولی فقیه  و همدلی و همبستگی بین نیروهای انقلابی را شرط حفظ انقلاب و موفقیت نهاد مقدس سپاه درا نجام رسالت پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست وگفت: در طول مسئولیتم در این جایگاه با تمام توان خود در این راه قدم می گذارم و برای پیشبرد اهداف سپاه حرکت می کنم.

ارسال نظرات