خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری شهید محلاتی مانه و سملقان تودیع و معارفه شد.
کد خبر: ۹۱۶۱۵۳۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،  جلسه تکریم و معارفه فرمانده حوزه عشایری با حضور مسئول بسیج عشایری استان،فرمانده ناحیه،امام جمعه شهر آشخانه ،دادستان شهرستان،تعدای از کارکنان ناحیه،فرمانده پایگاه و بسیجیان عشایر در محل چادر عشایر برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدارروح الله محمدی فرمانده ناحیه در سپاه شهرستان مطالبی را در رابطه با لزوم خدمت و تلاش تاثیر گذار و بدون مزد و منت در بسیج بیان کرده و روحیه جهادی و انقلابی را نیازی ضروری برای دانست.

وی در ادامه گفت:پاسداری از ارزش های ناب اسلام و انقلاب اختصاص به زمان و مکان و شرایط خاصی ندارد و ما وظیفه داریم در هر شرایطی وبه هر صورتی که میسر است از ارزش های الهی، انقلابی و اسلامی دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: دفاع از اسلام حد و مرزی نمی شناسد، در داخل مرزهای جمهوری اسلامی، در خارج از مرزها، درحین خدمت و یا در زمان بازنشستگی و در هر مسئولیت و جایگاهی که قرار می گیریم این وظیفه مقدس را باید به نحو احسن انجام دهیم

محمدی خاطرنشان کرد: شهدای عزیز بهترین الگوی پاسداری برای ما هستند و ما آمدیم تا به شهدا عرض کنیم با تمام وجود و با تمام توان ادامه دهنده ی راه شما عزیزان خواهیم بود.

وی در پایان به نقش تاثیرگذار بسیج و حضور فعال و مستمر بسیجیان در برنامه های بسیج اشاره کرده و آن را سدی در مقابل توطئه های دشمنان داخلی و خارجی دانستند .

در ادامه حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه شهر آشخانه به نقش خطیر عشایر در استان و کشور به عنوان یک ظرفیت و فرصت اقتصادی و امنیتی پرداخت و خواستار توجه بیشتر مسئولین کشور به این قشر زحمت کش و تلاشگر شدند

بیان خصوصیات و ویژگیهای ارزشمند عشایر همچون غیرتمندی، ساده زیستی، سخاوتمندی و صداقت و شجاعت عشایر پرداخت و جملاتی از امامین انقلاب در خصوص عشایر بیان کرد

در پایان این مراسم ازتلاشها و زحمات فرماده اسبق حوزه ستوان یکم پاسدار محسن کمالی تقدیر و تشکر به عمل آمده و پاسدار  ذبیح الله علی باشی جهت مسئولیت فرماندهی حوزه بسیج عشایری معرفی شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها