فرمانده سپاه ناحیه رامسر خبر داد:

تشکیل کمیته های فرهنگی و رسانه ای در ستاد امربه معروف و نهی منکر رامسر / بازدید میدانی مسئولان از اماکن گردشگری

فرمانده سپاه ناحیه رامسر گفت:کمیته های فرهنگی،اجتماعی و رسانه در ستاد امربه معروف و نهی منکر رامسر تشکیل می شود.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۷۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر رامسر با حضور ️سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه رامسر،حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر رضایی جمنانی امام جمعه شهرستان،آزاد فرماندار رامسر ، سرهنگ خانپور فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان و دیگر مسئولان برگزار شد.

لزوم بازدید میدانی مسئولان از اماکن گردشگری

️سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه رامسر در این جلسه از  تشکیل کمیته های فرهنگی، اجتماعی ،رسانه ،اقتصادی و رسیدگی خبر داد و گفت:دشمنان اسلام خطر حضور ایران را بیش از پیش می فهمند و از طریق جنگ نرم می خواهند،ایران را شکست دهند و اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان را به ابتذال بکشانند،اما در این پیکار ما بر نظام سلطه برتری داریم زیرا نفس دشمن رادرلبنان ،عراق ،سوریه،یمن و ...گرفته ایم و این به واسطه ارتباطی است که بین ملت و مسئولین با ولایت فقیه  برقرار است.

وی با بیان اینکه اگر ارزش های نظام از طرف مسئولین به طور جدی پیگیری شود، بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی خواهد شدافزود:باید باهم فکری هم آسیب ها را به فرصت ها تبدیل کنیم تا حرمت های نظام حفظ شود .اولین کاری که می توانیم در راستای امربه معروف انجام دهیم حضور میدانی مسئولین  در پلاژ ها و سواحل و نیز  برگزاری جلسات با مدیران پلاژها است.

در جنگ نرم نباید حالت تدافعی گرفت

حجت الاسلام جمنانی امام جمعه شهرستان هم در این جلسه با اشاره به اهمیت امربه معروف و نهی از منکر گفت : اهمیت مساله امربه معروف و نهی از منکر برکسی پوشیده نیست و جنبه حکومتی دارد و همه براین موضوع اشراف داریم. وقتی حکومت اسلامی تشکیل می شود جنبه حکومتی آن برجسته تر می گردد.

وی خواستار اقدام  دستگاه های متولی در این موضوع شد و افزود:ما به عنوان مسئولین در ساماندهی امر به معروف ونهی از منکر مسئولیت داریم و مردم به عنوان افرادی که موظف و مکلفند براساس دین وباور خود امر به معروف کنند.

امام جمعه رامسر  با اشاره به جنگ فرهنگی افزود:جنگ فرهنگی دائما وجود دارد.غفلت از دشمن مخصوصا در تهاجم فرهنگی زیبنده نظام و مسئولین نیست.

وی با بیان اینکه در رابطه با مسائل جنگ نرم نباید حالت تدافعی بگیریم و در جلسات باید ابتکار و خلاقیت وجود داشته باشد ، خاطر نشان کرد: اکنون فضای مجازی که دشمن ساخته در اختیار ما نیز هست.این جنگ تمام نشدنی است هرچه ما شجاعانه تر و انقلابی تر باشیم دشمن بیشتر احساس خستگی می کند.

 امام جمعه رامسر با تاکید بر منظم برگزار شدن جلسات ستادامربه معروف گفت:بامنظم برگزار شدن جلسات خروجی بهتری خواهیم داشت .اصل تشکیل جلسات بسیار مهم است.

اگر خانواده اصلاح شود جامعه هم اصلاح می شود

در ادامه نیز فرماندار رامسر گفت:به خانواده ها باید بسیار توجه کرد .اگر خانواده ها اصلاح شوند جامعه نیز اصلاح می شود.

وی با بیان اینکه ما در رامسر مردمانی مهربان و صمیمی داریم که وفاداری خود را نسبت به نظام ثابت کرده اند، اظهار کرد: باتوجه به اینکه رامسر شهری گردشگر پذیر است ،اما متاسفانه مسافران،  پوششی که در محل زندگی خود دارند در رامسر ندارند.

فرماندار رامسر حفظ ارزش ها و هنجارهای نظام را مهم دانست و تاکید کرد: مهم ترین مسئولیت ما حفظ نظام است.

اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با بدحجابی موثر بود

سرهنگ خانپور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیز با اشاره به اینکه دنیای غرب ،دنیایی مادی است که کشور ما را مانع پیشرفت خود می داند ، افزود: دشمن از طرق متعدد بخصوص جنگ نرم و تهاجم فرهنگی ، راه های اقتصادی و فضای مجازی به ارزش های ما حمله کند و ما به عنوان خادم نظام باید دست به دست هم دهیم ،از ارزش های نظام دفاع کنیم.

️وی با تصریح براینکه نیروی انتظامی به عنوان ضابط عام ماموریت های فراوان دارد و در برخورد با با بدحجابی و بی حجابی موثر بوده است، اظهار کرد: در بحث سازماندهی خانه های مسافر و پلاژها مامورین ما اقدامات لازم را انجام داده اند.خوشبختانه تا اکنون به نتایج مطلوبی رسیدیم.

به گزارش بسیج؛کمیته فرهنگی با همکاری سپاه ،اداره ارشاد،آموزش و پرورش و  دانشگاه ها،کمیته اجتماعی باهمکاری شهرداری و نیروی انتظامی و بخشداری  و نیز کمیته رسانه توسط علی پور صفر از دفتر امام جمعه شهرستان تشکیل می شود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها