دبیر استانی دومین همایش کشوری بیانیه گام دوم از برگزاری دومین همایش تخصصی نخبگانی کشوری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در رشت، زادگاه میرزا کوچک خان جنگلی خبر داد و افزود: به حول قوه الهی این همایش 23 و 24 مردادماه 1398 مصادف با روز مقاومت اسلامی با حضور نخبگان از سراسر کشور در رشت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۵۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
محدثه فردی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و محور قرار گرفتن جوانان در بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: رشد و ارتقای نظام‌یافته، منسجم و عالمانه بصیرت سیاسی و انقلابی آحاد افراد و اقشار تأثیرگذار جامعه و مردم با موضوعیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نیازمند انسجام‌بخشی و تبیین عالمانه است.

وی با اشاره به اینکه رشد و ارتقای علمی و عملی اقشار تأثیرگذار و آحاد مردم با تبیین و تحلیل منطقی و عالمانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سطح استان نیازمند فعالیت علمی و تخصصی است، افزود: زادگاه میرزا کوچک خان جنگلی میزبان تبیین نخبگانی بیانیه گام دوم انقلاب در راستای انگیزه‌سازی، تربیت، رشد معرفتی و علمی مخاطبان در حوزه تحلیل، تبیین و اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود.

دبیر استانی دومین همایش کشوری بیانیه گام دوم انقلاب از برگزاری دومین همایش تخصصی نخبگانی کشوری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در رشت، زادگاه میرزا کوچک خان جنگلی خبر داد و افزود: به حول قوه الهی این همایش ۲۳ و ۲۴ مردادماه ۱۳۹۸ مصادف با روز مقاومت اسلامی با حضور نخبگان از سراسر کشور در رشت برگزار خواهد شد.

فردی با اشاره به کشوری بودن برگزاری این همایش نخبگانی در استان بیان کرد: این همایش با حضور اساتید، اصحاب قلم و چهره‌های شاخص علمی و فرهنگی سراسر کشور همراه خواهد بود و زینت‌بخش این همایش نخبگانی، نام بزرگ میرزا کوچک جنگلی به‌عنوان میزبان این همایش در نظر گرفته‌شده است.

وی با بیان اینکه مؤسسه آماج گستر اندیشه و دانش آرکا، شعبه گیلان-رشت با همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های فرهنگی و متولی برگزاری این همایش هستند، گفت: گیلان به‌عنوان استانی که نام فرهیختگان زیادی را در خود جای‌داده است، بامیزبانی این همایش کشوری، گام‌های بزرگی در راستای تبیین عالمانه با توجه به منویات رهبری معظم برمی‌دارد.

به گزارش فارس، دومین همایش تخصصی نخبگانی کشوری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در زادگاه میرزا کوچک خان جنگلی، رشت مصادف با روز مقاومت اسلامی زادگاه میرزا کوچک خان جنگلی در رشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷
ارسال نظرات