فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تامین امنیت منطقه و مردمان سیستان وبلوچستان برای نظام، رهبری و نیروی زمینی سپاه بسیار مهم می باشد که خدشه وارد کردن به آن خط قرمز پاسداران است.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۵۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در همایش افتتاحیه پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه قدس و اهدای جهیزیه به زوج های جوان که در حسینیه شهیدان میر حسینی تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی در سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت: سیستان و بلوچستان سرزمین مردان و زنان شجاع، مومن، وفادار، امین، نجیب است ، اینجا سرزمین آفتاب درخشان است و مردمان این دیار مانند طبیعت آن گرم، باعاطفه، و مهربان هستند.
 
وی با اشاره به این مطلب که وفاداری خصلت برجسته و نماد درخشان مردمان این سرزمین است افزود: مردم سیستان و بلوچستان شایسته فداکاری، خدمت، امنیت، رفاه و پیشرفت هستند.
 
سردار سلامی بیان کرد: سیستان و بلوچستان نماد امت واحده ایران اسلامی و نماد درهم فشردن دستان شیعه و سنی هستند و
نماد مقاومت ها حماسه آفرینی و سلحشوری مردان سیستانی و بلوچستانی است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: حضور ما در جمع مردم این سرزمین نماد خدمت کردن برای سرافرازی،عزت،و یک افتخار جاودانه است و خدمت به این مردم بی هیچ منتی یک وظیفه و یک دستور برای پاسداران است.
 
سردار سرلشکر سلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفان است سیاستها و عمل آن برای سربلندی اقتدار، عظمت، مجد و شکوه مسلمانان به ویژه مستضعفان است.
 
وی افزود: ایجاد تفرقه،عقب ماندگی، آوارگی، فقر، و بی حرمتی نقشه شیطانی دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.
 
این مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی در هر مکان و هر شرایطی برای دفاع از مظلومان و مستضعفان با  مستکبران درگیر شده است .
 
سلامی گفت:  تامین امنیت منطقه و مردمان سیستان وبلوچستان برای نظام، رهبری و نیروی زمینی سپاه بسیار مهم می باشد که خدشه وارد کردن به آن خط قرمز ماست.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه تمامی امکانات و تجهیزات خود را در این منطقه برای تامین امنیت پایدار، فراگیر و متکی بر حضور و مشارکت بومیان منطقه مستقر کرده است و موفق شده ایم در این منطقه امنیت در مفهوم جدید را ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروزه سیستان وبلوچستان جزو یکی از امن ترین استان های کشور است و هرگونه ناامنی و شرارت با واکنش سخت و قاطع فرزندان انقلابی ایران مواجه خواهد شد.

به گفته سردار سلامی؛ برای سیستان وبلوچستان 9هزار و500 پروژه محرومیت زدایی تعریف شده که امروز 2هزار و533 طرح افتتاح خواهد شد. همچنین 760 سری جهیزیه به نوعروسان در این استان اهدا می شود که زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

فرمانده کل سپاه در پایان خاطر نشا ن کرد: اکثر این پروژه هایی که در سیستان وبلوچستان افتتاح می شود با محوریت بهداشتی، زیرساختی، اشتغال، صنایع دستی و معیشت مردم است تا بتوانیم در کنار تامین امنیت برای اشتغال و معیشت مردم نیز گام های خوبی برداریم که به فضل الهی مردم سیستان وبلوچستان نیز همکاری های بسیار خوبی با ما در اجرای این پروژه ها داشته اند.
ارسال نظرات