خبرهای داغ:
مسئول سرمایه نیروی انسانی بسیج سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در نطنز:

جوانان انقلابی عزم خود را در جهت اجرای گام دوم انقلاب جزم کنند

مسئول سرمایه نیروی انسانی بسیج سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: با توجه به اهمیت و گستردگی طرح اعتلای بسیج امید است جوانان عزیز بسیجی عزم خود را بیش از پیش جهت اجرای گام دوم انقلاب جزم نموده و در راه پیشرفت کشور تلاش نمایند.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۴۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، همایش تبیین و تشریح طرح اعتلای بسیج ، طرح شهید حججی و سند انتظار از بسیجیان با حضور بیش از 60 نفر از بسیجیان شهرستان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی واعظ در این مراسم اظهار داشت: بسیج در سال 58 تاسیس شد و نهادی است که تا کنون به درستی وظایف و مسئولیت های خود را که مهم ترین آن حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب است را انجام داده است.

وی بیان کرد: بسیج در تمام بحران ها و مسائل کشور به خوبی ورود پیدا کرده و زمان های حساس گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای اجرای فرمایشات ایشان آماده بوده است.

مسئول سرمایه نیروی انسانی بسیج سپاه صاحب الزمان(عج) در ادامه افزود: رهبر کبیر انقلاب در پیام خود به بسیجیان همواره تاکید داشتند که نباید لحظه ای از کید دشمنان غافل بود و لذا وظیفه ما این است که تا  با هوشیاری و بصیرت کامل وظایف خود را انجام دهیم.

وی اظهار داشت: بسیج عامل بسیاری از موفقیت ها و پیروزی های جامعه است. در زمانی که شرایط نا امن در مناطق سوریه و عراق حکم فرما بود با ورود نیروهای مردمی و بسیج، این اوضاع تغییر کرد. باید امروز همه در راستای تقویت و پشتیبانی همه جانبه بسیج تلاش کنیم.

وی با اشاره به طرح اعتلای بسیج که از ابتدای سال در شهرستان اجرا شده است گفت: راه اندازی صندوق های قرض الحسنه محله محور یکی از اقدامات این طرح بوده، خدمت رسانی به یک روستای محروم به همت بسیجیان و انجام گشت های بسیج محله محور از جمله برنامه های طرح اعتلای بسیج خواهد بود.

وی  در پایان گفت: با توجه به اهمیت و گستردگی طرح اعتلای بسیج امید است جوانان عزیز بسیجی عزم خود را بیش از پیش جهت اجرای گام دوم انقلاب جزم نموده و در راه پیشرفت کشور تلاش نمایند.

 جوانان انقلابی عزم خود را در جهت اجرای گام دوم انقلاب جزم کنند

ارسال نظرات