جلسه اندیشه ورزی کسبه و بازاریان شهرستان شهرکرد با محوریت زمینه سازی برای تحقق آرمان های اقتصاد اسلامی در جامعه، برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۲۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید شاهمرادی اصناف شهرکرد  در جمع کسبه و بازاریان شهرستان گفت: باید با تعهد عملی به آرمان های اقتصاد اسلامی برای حفظ منافع ملی تلاش کنیم.

وی، افزود: از دیدگاه اقتصاد جهانی توسعه پایدار کسب ‌و‌کار و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها باید به نحو احسن صورت پذیرد تا کیفیت زندگی بهبود پیدا کند. بر این اساس ، وظیفه اصلی نهادینه‌سازی وجدان حرفه‌ای و رفتاری و باور به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در وهله نخست متوجه مدیران، تصمیم‌گیران و سیاستگذاران است و سپس باید کارشناسان، کسبه و مردم نیز توجه خود را به این مهم معطوف کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید شاهمرادی اصناف شهرکرد در پایان تصریح کرد: ملّت ایران توانسته است اصول بنیادین، ارزش ها و شعارهای اصلی انقلاب را به همان استحکامِ اوّل تا امروز حفظ کند و در دوره جنگ اقتصادی دشمن هم، مسئولان اتحادیه ها و صنوف وظیفه دارند با تعهد عملی به آرمان های اقتصادی اسلامی برای حفظ منافع ملی تلاش کنند.

ارسال نظرات