خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: در همه خدمات محرومیت زدایی استان ردپای کمیته امداد دیده می شود و در اغلب جلسات، مسئولان مختلف از تلاش های ارزنده این نهاد می گویند.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۲۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا در دیداری که ابراهیم بازیان؛ مدیرکل مدیرکل دفتر مسکن کمیته امداد کشور با وی داشت، افزود: کمیته امداد در سال های اخیر اقدامات ارزشمندی در راستای ارتقای اعتماد عمومی داشته و امیدواریم با حضور آقای بختیاری رئیس جدید کمیته امداد، این روند بیش از پیش تداوم داشته باشد.

وی ضمن تمجید از فعالیت های کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در همه خدمات محرومیت زدایی استان ردپای کمیته امداد دیده می شود و در اغلب جلسات، مسئولان مختلف از تلاش های ارزنده این نهاد می گویند که نشان از فعال بودن این مجموعه است.

سردار خرم ادامه داد: کارهای جهادی این نهاد در استان، انگیزه بسزایی در دیگر مسئولین برای خدمت رسانی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به تفاهم نامه مشترک سپاه عاشورا و کمیته امداد برای تامین مسکن مددجویی اشاره و بیان کرد: تامین مسکن برای محرومین دغدغه مشترک ما است و در این حوزه در کنار هم خواهیم بود.

سردار خرّم خاطرنشان کرد: برای حل مشکل مسکن محرومین لازم است دستگاه های مختلف نیز با ظرفیت های خود پای کار بیایند و اقدام همگانی صورت گیرد.

ارسال نظرات