توسط سپاه تهران بزرگ انجام می شود؛

اهدای جهیزیه به ۷۰ زوج‌ جوان در سوسنگرد

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ گفت: در دهه ولایت و ایام عید غدیر ۷۰ بسته جهیزیه کامل برای ۷۰ زوج جوان در شهرستان سوسنگرد اهدا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۲۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

 اهدای جهیزیه به ۷۰ زوج‌ جوان در سوسنگرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ در حاشیه بازدید از پروژه های جهادی روستای سبهانیه اظهار داشت: در محدوده دشت آزادگان و هویزه نزدیک به 610 پروژه عمرانی شامل احداث کامل، مرمت و بازسازی، تعمیر مسجد و مدرسه در دستور کار و در حال اجراست.

وی بیان کرد: در حال حاضر 25 روستا در دست مرمت 25 روستای دیگر در حال بازسازی و احداث جدید توسط سپاه تهران بزرگ است چرا که ما متعهد شده ایم  منازل همه خانوارهای زیرپوشش این ۲ نهاد حمایتی (کمیته امداد و بهزیستی) را در ۵۰ روستای دشت آزادگان و هویزه مرمت و بازسازی کنیم.  

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) با اشاره به فعالیت 100 گروه جهادی در محدوده دشت آزادگان و هویزه، ادامه داد: در حال حاضر 30 گروه جهادی در حال تعمیر یا احداث منازل هستند.  اخیرا نیز 300 گروه جهادی دیگر در تهران تشکیل ثبت شده اند که برای حضور در مناطق سیل‌زده اعلام آمادگی کرده اند. 

وی با بیان اینکه ۱۳۱ خانه احداثی و ۴۰۶ خانه مرمتی در این روستاها برای سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ تعریف و مشخص شده است افزود: گروه های داوطلب جهادی به صورت دوره ای برای کمک به بازسازی این منازل وارد این مناطق می شوند و کارها را با مشارکت مردم جلو می برند.

یزدی خاطرنشان کرد: به زودی با تعداد جدیدی از خانواده‌هایی که با مشکل مسکن روبه‌رو هستند عقد قرارداد می‌کنیم ضمن اینکه بنیاد مسکن نیز می بایست در پرداخت‌های خود تسریع کند چرا که در بحث بازسازی با مشکل مالی روبه‌رو هستیم اما مسئولان محلی همراهی مناسبی با این سپاه دارند. 

وی در ادامه با بیان اینکه همه خانه های احداثی و مرمتی تا اواخر مهرماه یا اوایل آبان ماه یعنی پیش از شروع بارندگی ها در خوزستان به پایان می رسد افزود: بخش مهمی از هزینه های بازسازی و مرمت خانه های روستایی این مناطق را خیران تامین می کنند.

 یزدی در ادامه افزود: به فضل خدا در دهه ولایت و ایام عید غدیر 70 بسته جهیزیه کامل به 70 زوج جوان در شهرستان سوسنگرد اهدا خواهد شد و برای فصا تابستان نیز اقلامی نظیر۵۰ دستگاه کولر و یخچال نیز بین خانوارهای روستایی سیل زده این ۲ شهرستان توزیع می شود. همچنین در تلاش هستیم تا افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و محرومین در اولویت پروژه‌های مد نظر ما باشند. 

یزدی در پایان اظهار داشت: در طرح همبستگی ملی نیز سعی شده است تا مساجد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدامات لازم را توسط گروه‌های جهادی انجام دهند.

ارسال نظرات