خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نجف آباد
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نجف آباد درباره ارکان اسلام گفت: امام صادق (علیه السلام) نماز، روزه، حج، زکات، ولایت را از پایه های اسلام برشمرده و در این بین ولایت را مهمتر از چهار رکن دیگر دانسته و در حقیقت رکن مرکزی اسلام به حساب آوردند.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۰۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ حجت الاسلام اکبر احمدی در مراسم تکریم و معارفه رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام نجف آباد گفت: رهنمودهای ولی فقیه ضامن بقاء انقلاب و نظام و پیروزی بر توطئه های دشمن است.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (علیه السلام) درباره ارکان اسلام گفت: امام صادق (علیه السلام) نماز، روزه، حج، زکات، ولایت را از پایه های اسلام برشمرده و در این بین ولایت را مهمتر از چهار رکن دیگر دانسته و در حقیقت رکن مرکزی اسلام به حساب آوردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نجف آباد ادامه داد: خود ما نیز در طول چهل سال گذشته اهمیت جایگاه ولی را به تجربه دیده ایم و می دانیم که بهره مندی از تدابیر و رهنمودهای ولی فقیه ضامن بقاء انقلاب و نظام و پیروزی بر مشکلات و توطئه های دشمن است.

وی در ادامه با اشاره به مسئله مهم مقاومت، گفت: یکی از مسائلی که مقام عظمای ولایت بسیار روی آن تأکید دارند مسئله مقاومت است و حضرت آقا معنای مقاومت را لزوماً جنگ نمی دانند، بلکه مقاومت را اینگونه معرفی می کنند که انسان راهی را مشخص کند و با مقاومت و تدبیر از موانع سر راه عبور کند نه این‌که هر جا به مانعی برخورد کرد با دشمن سازش کند و از حرکت باز ایستد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نجف آباد دور زدن تحریم ها را مصداقی از مقاومت دانست و تصریح کرد: مقاومت مختصاتی دارد؛ یکی از مختصات آن همراهی امت با ولی است. اگر امام راحل(ره) و حضرت آقا انقلاب را تا امروز پیش برده اند به این دلیل بوده که امت همراه ولی و گوش به فرمان او بوده است.

وی ادامه داد: خداوند متعال هم در قران کریم به همین امر دستور داده و در سوره هود خطاب به پیامبر فرموده است؛ استقامت کن همانگونه که به تو امر شده است و هر که همراه تو شد باید اهل استقامت باشد.

احمدی افزود: دومین مختصات مقاومت، عدم تبعیت از دشمن است که در حقیقت شاه کلید مقاومت و استقامت است؛ قران کریم در سوره شوری می فرماید: از خواسته دشمن تبعیت نکن و اهل استقامت باش.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نجف آباد شناخت دشمن را سومین مختصات مقاومت برشمرد و خاطر نشان کرد: متأسفانه  افرادی وجود دارند که هنوز دشمن و نقاط ضعف دشمن را نشناخته و از قدرت واقعی نظام جمهوری اسلامی به درستی آگاه نیستند؛ در حالی که نظام امروز از قدرت نظامی و نفوذ سیاسی زیادی برخوردار است که دشمنان بارها آن را محک زده و به آن پی برده اند.

حجت الاسلام احمدی در بخش پایانی سخن خود ضمن تقدیر و تشکر از رابط پیشین نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام؛ حجت الاسلام ماندگاران را در این مسئولیت منصوب و ابراز امیدواری کردند که وی بتواند با تلاش و جدیت مأموریت های محوله را پیگیری و گامهای موثری را در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی اعتقادی و سیاسی بسیجیان بردارد.

 همراهی با ولی، شناخت دشمن و عدم تبعیت از آن از مختصات مقاومت است

ارسال نظرات
پر بیننده ها