خبرهای داغ:
رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهید مفتح شهرخاکعلی:
رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهید مفتح شهرخاکعلیاز :حرکت کاروان فرهنگی ورزشی اجتماعی حوزه شهید مفتح در روستاها بخش خاکعلی به مناسبت هفته نماز جمعه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۰۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، یوسف حسین پور رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهید مفتح شهرخاکعلی با گرامیداشت هفته نماز جمعه و سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی بیان کرد: نماز جمعه به حق سنگر دفاع از انقلاب و اسلام است و میعادگاه تقوا و بصیرت می باشد و تاکید جدی در مورد حضور در نمازهای جمعه شده است تا حدی که نام سوره ای از سوره های قرآن به این امر اختصاص داده شده است.

وی افزود: حوزه مقاومت بسیج شهید مفتح خاکعلی جهت آشناسازی جوانان با این واجب الهی و فرهننگ دینی و اسلامی و همچنین ارتباط جوانان و نوجوانان با مساجد و پر رونق شدن نمازهای جمعه و جماعات و ایجاد نشاط و شادابی و جذب حداکثری قشر جوانان کاروان فرهنگی ورزشی اجتماعی راه اندازی شده است.

حسین پور متذکر شد: کاروان فرهنگی ورزشی اجتماعی هر جمعه در پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد روستاها با برنامه های متنوع شامل میزخدمت ، مسابقات ورزشی ، ایستگاه سلامت ، نمایشگاه کتاب ، نمایشگاه آسیب های اجتماعی ، طناب کشی ، موشک های آبی ، شطرنج دارت و تلاوت قرآن که همراه با اعطای جوایز می باشد.

وی خاطرنشان کرد: این گروه متشکل است از جمعی از طلاب و پیشکسوتان و بسیجیان و پاسداران شهر می باشد که شورای حوزه مقاومت بسیج شهید مفتح، ستاد نمازجمعه و سپاه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک از این کاروان حمایت کرده اند.

 6001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها