کد خبر: ۹۱۶۱۳۸۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از مازندران ,آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه مازندران با حضور مسئولین دانشگاه و سپاه و بسیج برگزار شد.

در این مراسم اعضای شورای فرماندهی بسیج کارکنان شهید والامقام کاووسی دانشگاه مازندران از حاضران در مراسم تجلیل به عمل آوردند:

ضمن تشکراز حضور گرم و صمیمی نماینده فرماندهی محترم سپاه ناحیه بابلسر جناب سرهنگ پیوند مسئول بازرسی سپاه ناحیه بابلسر و همراهان ایشان و جناب سرهنگ امید فرماندهی محترم حوزه بسیج اداری و کارگری شهید تندگویان ناحیه سپاه بابلسر و اعضای محترم شورای فرماندهی حوزه و جناب حاج آقای رحیمیان روحانی معزز و نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در استان و دانشگاه و همچنین ریاست محترم و معاونین و مسوولین محترم دانشگاه و اعضای محترم شورای فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید والامقام کاووسی دانشگاه مازندران.

در اجرای ماموریت های بسیج کارکنان دانشگاه با دو محوریت اصلی تربیت نیروی صالح در بخش شجره های طیبه صالحین و دیگری اصلاح امور جامعه دانشگاهی دربخش عفاف و حجاب و علی الخصوص در بخش فرهنگی در مجموعه همکاران شریف دانشگاه ترسیم شده است. تا بتوانیم گام مثبتی در راستای این ماموریتها برداشته و تا محقق نمودن منویات مقام معظم رهبری از هیچ کوششی دریغ نداشته باشیم.

امام راحل بزرگترین و والاترین تعریف در خصوص بسیج را ارائه کرده که بسیج مدرسه عشق است و در واقع با این شعار تمامی خدمات و دلاوری ها و رشادت های بسیجیان را که ریشه اعتقادی و اعمال صالحه دارد عنوان کردند؛ چرا که در حوزه بسیج تمامی بسیجیان از روی علاقه، عشق، شهادت، جانفشانی و ایثار در این مدسه ثبت نام کرده و با ایثار خون پاک خود و دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ و امنیت کشور عاشقانه فارغ التحصیل شدند و اکنون شاهد این موضوع هستیم که سوریه و عراق با الگوبرداری از بسیجیان ایران اسلامی توانسته دشمنان اسلام را مایوس کند.

به برکت خون جوشان شهدا و بر اثر زحمات و تلاش بسیجیان علی رغم آشوب در منطقه، ایران اسلامی از امنیت بالایی برخوردار می باشد و سلامتی بدون امنیت ارزش چندانی ندارد.

حدیثی از رسول اکرم(ص) گفت: از بنده آن مقدار اعمالش پذیرفته می شود که نیت او قرب الهی و عبادتش همراه با آگاهی و علم و بصیرت باشد.

درپایان تشکر و قدردانی از فرماندهان سابق، ویژه از جناب آقای ناصر فلاحتی و سید محسن حسینیان که توفیق همکاری بی شائبه ای با پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه داشتند. همچنین به فرمانده جدید پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه جناب آقای حبیب اله طالقان غفاری که از نیروهای ارزشی و از قاریان ممتاز بین المللی قرآنی میباشند عرض تبریک داریم و موفقیت روز افزون دراین عرصه مهم و خطیر برایشان مسئلت داریم.

با آرزوی توفیق الهی برای جامعه دانشگاهی و مردمی

 

ارسال نظرات