فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پرکردن بهینه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از جمله مسائل مهم این قشر آینده ساز و ارزشمند دانست
کد خبر: ۹۱۶۱۳۷۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری استان مرکزی از تفرش؛وحیدهاشمی فرمانده حوزه مقاومت شهیدبهشتی ضمن تاکید به اینکه یکی از مسائل مهم در تعلیم و تربیت نوجوانان جامعه به ویژه قشر دانش آموز توجه لازم به اوقات فراغت آنان است گفت: چرا که اگر فعالیت متناسب با هنجار های اجتماعی برای آنان در نظر گرفته نشود ، ناهنجاری های اجتماعی بسیاری را سبب خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت شهیدبهشتی با بیان اینکه پر کردن بهینه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از جمله مسائل مهم این قشر آینده ساز و ارزشمنداست افزود:. از این رو ما برای دست یابی به این مهم ، برنامه هایی با توجه به نیاز های فعلی شهرستان و با توجه به منابع و امکانات موجود در این شهرستان ، برای اجرا کردن در طول تابستان اتخاذ کردیم.

 وی درادامه ازبرگزاری انواع کلاس ها و مسابقات ورزشی خبرداد :برگزاری انواع کلاس ها و مسابقات ورزشی بین پایگاهی ( فوتسال – همایش دوچرخه سواری، پینت بال و...) ، کلاس های فرهنگی و ادبی ( شعر و داستان نویسی ، خطاطی ) ، قرآن و احکام و داستان های قرآنی و همچنین برگزاری اردو های درون شهری زیارتی و سیاحتی از جمله کلاسهای اوقات فراغت تابستانی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی(ره) در شهرستان تفرش می باشد.

ارسال نظرات