تخصیص اعتبار برای ایجاد زمین چمن در روستا‌های سرخه

فرماندار سرخه گفت: ۶۰۰ میلیون تومان برای ایجاد زمین چمن در روستا‌های سرخه اختصاص داده شده است
کد خبر: ۹۱۶۱۳۷۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، علی محمد مویدی زاده فرماندار سرخه در نشست دهیاران و ائمه جماعات در فرمانداری سرخه، ضمن تقدیر از امامان جماعت و مساجد روستا‌ها در خصوص اقدامات انجام گرفته توسط روحانیت با توجه به مشکلات و کمبود امکانات که برای اجرای امور فرهنگی درگیر هستد، ولی با از خودگذشتگی در این مکان حضور می‌یابند و در عرصه‌های فرهنگی و مذهبی فعالیت دارند گفت: طبق مکاتبات صورت گرفته با دهیاری‌ها و شورا‌ها خواسته شده که همکاری لازم را با روحانیت برای اجرای امور تبلیغی و ترویجی داشته باشند، زیرا این امور جزء ضروریات جامعه امروز است.
وی با بیان اینکه اقداماتی در حوزه فرهنگی و آموزشی در این دولت خصوصا برای نوجوانان و جوانان در روستا‌ها صورت گرفته است افزود: از جمله این اقدامات تشکیل دوره‌های آموزشی در حوزه‌های فنی و حرفه‌ای و دیگری ایجاد خانه ورزش بود که ظرفیت‌های ورزشی و تفریحی بسیاری برای جوانان فراهم نموده است.
مویدی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته در سال جدید در تلاش برای گسترش ظرفیت‌ها و امکانات در عرصه‌های مختلف در جهت رفاه حال هر چه بیشتر روستاییان می‌باشیم و حدود ۶۰۰ میلیون تومان بودجه در سال جاری برای ایجاد زمین چمن مصنوعی در روستای افتر، مومن آباد و لاسجرد برای استفاده روستاییان و تقویت شرایط ورزشی اختصاص داده شده است.
وی تصریح کرد: برای گسترش امکانات تفریحی و آموزشی اقدامات زیادی در حال انجام است. البته همه این‌ها منوط به اختصاص بودجه‌هایی باشد که به فرمانداری سرخه تخصیص می‌یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار