خبرهای داغ:

اجلاسیه شهدای سرخه در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد

امام جمعه سرخه از برگزاری اجلاسیه شهدای سرخه در آینده‌ای نزدیک خبر داد
کد خبر: ۹۱۶۱۳۶۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، حجت الاسلام مصطفی فاطمی، امام جمعه شهرستان سرخه در خصوص وضعیت ائمه جماعات روستا‌ها در نشست دهیاران و ائمه جماعات با اشاره به اینکه شهرستان سرخه با تمام ظرفیت ها، یک شهرستان ویژه و استثنایی است اظهار کرد: با داشتن روستا‌هایی همچون لاسجرد، افتر، بیابانک و؛ که دارای مردم بسیار نجیب و انقلابی هستند که در برابر بعضی از کم کاری‌های بعضی از مسئولین با بردباری که دارند بر ما خورده نمی‌گیرند؛ اما ائمه جماعات در مساجد شهر و روستا‌های سرخه به عنوان دستیاران و بازو‌های پرتوان من هستند و تقاضای من از آنان کمک به امام جمعه در خصوص مسائل فرهنگی است تا اتفاقات فرهنگی بسیار خوبی بیفتد.
وی با تأکید بر اهمیت پیوند میان دهیاران و ائمه جماعات افزود: این پیوند دارای اهمیت بسیاری است؛ پس دهیاران با توجه به این مسئله مهم در جلسات خود از ائمه جمعه دعوت کنند و نظرات آنان را در خصوص مسائل فرهنگی مورد توجه قرار دهند تا به راهکار‌های درستی دست یابند.
حجت الاسلام فاطمی بصیر ادامه داد: با لطف خدا، ائمه جماعات در برگزاری مناسبات مذهبی در سطح روستا‌ها و شهرستان‌های سرخه بسیار پیش قدم و فعال هستند. در آینده نزدیک اجلاسیه شهرستان سرخه به مدت دو یا سه شب برگزار خواهد شد که از بخشدار و دهیاران درخواست دارم تا در برگزاری و تشویق مردم به حضور در اجلاس اهتمام و تلاش داشته باشند.
وی افزود: در بازدید از کنگره ۳۰۰۰ شهید استان سمنان مشخص شد که اقدامات فراوان و شاخصی در خصوص شهدای شهرستان سرخه انجام شده است.
امام جمعه سرخه اظهار داشت: ما در این شهرستان شهدایی داریم که به درجه سرداری رسیده‌اند و قبل از شهادت جانباز بودند.
امام جمعه سرخه گفت: در حال حاضر کاری که به شدت توسط کنگره شهدای استان در حال پیگیری است چاپ فرهنگ نامه شهدای شهرستان سرخه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها