خبرهای داغ:
مدیرکل راه آهن شمال شرق یک و هیئت همراه با حضور در محل برگزاری سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود از روند اجرایی این برنامه فرهنگی بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۶۱۳۵۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مدیرکل راه آهن شمال شرق یک و هیئت همراه با حضور در مکان برگزاری سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود از روند اجرایی این رخداد عظیم فرهنگی شهرستان بازدید کردند.
در این بازدید که معاونین مدیرکل راه آهن شمال شرق یک نیز وی را همراهی می کردند، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گزارشی از چند برگزاری این اجلاسیه تاکنون ارائه کرد و در ادامه احمد حسین پور مدیر اجرایی اجلاسیه سوم شهدا شهرستان به ارائه برنامه های اجلاسیه بویژه اجرای نمایش میدانی بر بال ملائک پرداخت و از همکاری و همراهی ادارات در این برنامه تقدیر کرد.
فرشاد زادخور نیز در این بازدید با خداقوت و تقدیر از عوامل اجرایی برگزاری این اجلاسیه بر تعامل و همکاری این اداره‌کل در برپایی این اجلاسیه تاکید کرد و افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید به هر شکل این فرهنگ را در جامعه زنده نگهداریم چرا که فرهنگ ایثار و شهادت سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی غرب است.
در این بازدید مسئول بسیج ادارات حوزه الحدید و فرمانده پایگاه بسیج اداره کل راه آهن شمال شرق یک نیز حضور داشتند.
لازم به ذکر است سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه با اجرای نمایش بر بال ملائک با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد و جنایات منافقین از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در محل وادی السلام شاهرود برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها