نماینده ائمه جمعه اهل سنت گمیشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان:
نماینده ائمه جمعه اهل سنت گمیشان با تقدیر از سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: سیل گلستان تبلور عملی وحدت شیعه و سنی بود به‌طوری‌که روحانیون تشیع در امدادرسانی سیل گمیشان پیشگام بودند.
کد خبر: ۹۱۶۱۳۴۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام حاج امان گلدی حنفی ظهر امروز در نشست ستاد بازسازی سپاه قدس استان گیلان در مناطق سیل‌زده گمیشان گلستان اظهار کرد: سپاه و بسیج پیشگامان خدمت‌رسانی در مناطق سیل‌زده گمیشان هستند.

وی با بیان اینکه از روز‌های ابتدایی سیل، شاهد خدمات سپاه و بسیج گیلان در مناطق سیل‌زده گمیشان گلستان هستیم، افزود: از طرف روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و مردم اهل سنت گمیشان از خدمات سپاه و بسیج تشکر می‌کنم.

امام‌جمعه خواجه نفس گمیشان با اشاره به حضور روحانیون تشیع گیلانی در روز‌های ابتدایی سیل گفت: روحانیون شیعه طوری برای نجات و خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کردند که گویی خانواده خودشان در سیل گرفتارشده و ما چیزی جز ایثار و فداکاری و محبت ندیدیم و قدردان زحماتشان هستیم.

حنفی با بیان اینکه سپاه قدس گیلان ۳۵۰ واحد مسکونی در گمیشان گلستان را بازسازی می‌کند، تصریح کرد: سپاه قدس گیلان ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی را نیز متعهد شده که روند اجرای این ۵۰۰ پروژه به‌سرعت در حال اجراست و ۱۰۰ واحد تعمیری نیز تکمیل و به مردم اهل سنت گمیشان تحویل داده‌شده است.

به گفته وی، سیل گلستان تبلور عملی وحدت شیعه و سنی بود به‌طوری‌که روحانیون تشیع در امدادرسانی سیل گمیشان پیشگام بودند و جهان اسلام باید به این وحدت عملی افتخار کرده و الگویی عملی برای مسلمانان است.

نماینده ائمه جمعه اهل سنت گمیشان با تقدیر از کسانی که با سیل زدگان همدلی و همراهی کردند، گفت: از حضور میدانی روحانیون شیعه و سنی گیلان تشکر می‌کنیم که تا به امروز ما را تنها نگذاشتند و به‌صورت مستمر در منطقه برای تکمیل پروژه‌های عمرانی حضور می‌یابند.

به گزارش بسیج، قرارگاه بازسازی سپاه قدس استان گیلان در مناطق سیل‌زده گمیشان گلستان و در منطقه خواجه نفس مستقر شده و از فروردین ۹۸ تاکنون در حوزه امدادی، عمرانی و خدماتی فعالیت می‌کند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات