فرماندار مراغه گفت: احترام به خانواده شهدا وظیفه مدیران نظام بوده و خدمت خالصانه و ایثارگونه به نوعی تکریم و ارج نهادن به خون شهدا است.
کد خبر: ۹۱۶۱۳۳۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید شکری روز چهارشنبه به همراه رئیس دادگستری و دادستان مراغه با حضور در منزل شهیدان امیر نسبت ایمانی و ایوب رحیمی اظهار داشت: ما مرهون خون شهدا و جان فشانی جانبازان هستیم.

وی افزود: امروز پایش الگوهای اجتماعی، مذهبی، سیاسی و فرهنگی ما به گونه‌ای باید باشد که باعث تقویت اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی شود و خدای نکرده به تضعیف ارزش‌ها منجر نشود.
شکری گفت: آنچه خانواده معظم شهدا از ما انتظار دارند و سطح ارزشمندتری از تکریم محسوب می‌شود پایبندی به اهداف و آرمان‌های شهدا است.
وی اضافه کرد: مبارزه با دشمن، تلاش برای اعتلای کشور، حرکت در خط ولایت فقیه و تلاش برای ارتقای خدمت به مردم از اهداف شهدا بود که وظیفه امروز مدیران و مردم حرکت در چارچوب این اهداف است.
شکری خاطرنشان کرد: مادران و پدران بزرگوار شهدا، نمونه‌های کاملی از انسان‌های وارسته‌ای هستند که با تاسی از فرهنگ عظیم عاشورا به بالاترین مراتب انسانی و ایمانی دست یافته‌اند و در مسیر کسب رضای پروردگار متعال عزیزترین افراد خود را تقدیم کرده‌اند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امانتی است که به برکت خون شهدا و ایثارگران تا امروز حفظ شده است و وظیفه ما نیز پاسداری از این امانت است تا به دست صاحب اصلی آن حضرت امام زمان (عج) رسانده شود.
وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دارای روحیه بسیار بالا و خوبی هستند گفت: این توفیقی است که خداوند به شما عزیزان اعطا کرده است.

ارسال نظرات