مدیرکل دفتر تامین مسکن کمیته امداد در تبریز مطرح کرد

آذربایجان شرقی و تبریز الگوی موفق در تامین مسکن مددجویی

مدیرکل دفتر تامین مسکن کمیته امداد در تبریز در سفر یک روزه خود به تبریز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت مسکن برای مددجویان گفت: تامین مساکن مددجویی برنامه ریزی و برنامه پذیری را می طلبد و بدون همت و اراده ممکن نیست.
کد خبر: ۹۱۶۱۳۲۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی امداد استان، ابراهیم بازیان گفت: تامین مسکن محرومین همواره در صدر خدمات امداد قرار داشته و امسال در نظر داریم هیچ یتیم فاقد مسکن نداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه با حل مشکل مسکن مددجویان خیلی از آلام اجتماعی و فرهنگی آنها رفع می شود، افزود: طی برنامه پنج ساله ششم در نظر داریم ضمن تامین مسکن همه مددجویان برای بهسازی و مقاوم مساکن مددجویان روستایی و شهری زیر 100 هزار نفر گام هعای اساسی برداریم.

بازیان ادامه داد: کمیته امداد آذربایجان شرقی از استان های پیشرو در ارائه خدمات مسکن بوده که لازم است از همراهی نهادهایی چون سپاه پاسداران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین استانداری و بخشداری ها تشکر کنم.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد ضمن تقدیر از مشارکت های مردمی و خرین در ساخت مسکن مددجویی، گفت: آذربایجان شرقی و تبریز می تواند الگویی موفق در حوزه مسکن برای کل کشور باشد.

وی در خصوص سیاست های کمیته امداد برای مسکن مددجویی در سالجاری گفت: امسال برنامه ساخت و تعمیرات 50 هزار واحد مسکن مددجویی را در نظر داریم که این رقم قابل افزایش به 100 هزار واحد نیز است و تفاهم نامه هایی در این زمینه به امضا رسیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار