جانشین فرماندهی سپاه روح الله گفت: امروز نیاز رسیدن به تمدن اسلامی تحقق دولت اسلامی است و کارمندان بسیجی باید موانع رسیدن به آن را از بین ببرند.
کد خبر: ۹۱۶۱۳۱۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سرهنگ محسن گلشن زاده جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی در جمع اعضای شورای حوزه بسیج شهید رجایی(ره) ادارات کل ؛ با اشاره به نقش جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی گفت: مهمترین موضوعی که باید دنبال شود شناخت دستاوردهای چهل ساله انقلاب به نسل جوان کشور است چراکه تا دستاوردها تبیین نشوند نمی توان در راستای حفظ و توسعه آنها و قدم برداشتن برای ساخت تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب قدمی برداشت.

وی با بیان اینکه بسیج کارمندان می تواند در زمینه حفظ ارزش ها بسیار موثر عمل کند افزود: کارمندان بسیجی نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تاکنون برداشته اند و از نمونه های آن می توان به حضور فعال آنها در صحنه دفاع مقدس و جنگ اقتصادی و فرهنگی بوده است.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه بسیج کارمندان باید به سمت تحقق دولت اسلامی گام بردارد بیان داشت: بسیج کارمندان با تربیت نیروهای دلسوز و انقلابی در سایر ادارات می تواند در زمینه تحقق دولت اسلامی نقش آفرینی کند چراکه امروز نیاز رسیدن به تمدن اسلامی تحقق دولت اسلامی است و کارمندان بسیجی باید موانع رسیدن به آن را از بین ببرند.

وی ارائه خدمات بی منت به مردم توسط کارمندان بسیجی را مصداق بارز کار جهادی دانست و افزود: این فرهنگ و تفکر باید در تمام اداره ها حاکم شود و امروز نیاز به این داریم که در فضای جامعه تفکر جهادی و خدمت رسانی حاکم شود و بسیج کارمندان باید پرچم دار این صحنه باشد.

سرهنگ گلشن زاده میز خدمت بسیج کارمندان را نمونه هایی از کارهای موثر در جهت خدمت رسانی به مردم خواند و گفت: طرح اعتلای میز خدمت باید به طور جدی دنبال شود و بسیج کارمندان کلیه عواملی که می تواند در اثرگذاری و نتیجه دادن این طرح جهادی داشته باشد تقویت کند.

وی با تأکید بر اینکه مسجد محوری میز خدمت به عنوان مهمترین مزیت این طرح می باشد افزود: در دفاع مقدس مساجد نقش پشتیبان رزمندگان را در جبهه ها ایفا کردند و امروز مساجد می توانند به عنوان پایگاهی برای حل مشکلات مردم مورد استفاده قرار گیرند.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: همه کارمندان و مدیران باید با تفکر بسیجی و جهادی در بین مردم و به خصوص مناطق محروم حضور پیدا کنند تا از مشکلات آنها به صورت چهره به چهره آگاه شوند و در جهت رفع آنها تلاش داشته باشند.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات