معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز بسیج به عنوان سکاندار حرکت فرهنگی نظام با توجه به هجوم دشمن در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ماموریت دارد با تمام توان در مقابل جنگ نرم دشمنان تولید قدرت نرم داشته باشد .
کد خبر: ۹۱۶۱۳۰۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حیدر بابا احمدی در جمع فرماندهان  بسیج تنگستان اظهار داشت: امروز با برکت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با گذشت بیش از چهل سال از عمر پر افتخار نظام مقدس اسلامی توانسته ایم گام اول انقلاب را با قدرت برداشته و با نمایش اقتداری که از نیروهای مسلح نظام در قضایای اخیر دیدیم به طور قطع توانسته ایم خود را بعنوان قدرت اول منطقه  به دشمنان  نشان بدهیم .

وی افزود: دشمنان وقتی دیده اند که با جنگ سخت توان مقاله با ما را ندارند در یک تغییر به طور کامل تاکتیکی، مسیرجغرافیای دشمنی و جنگ خود با نظام اسلامی ما را تغییر داده اند.

بابا احمدی تصریح کرد: جنس خصومت و دشمنی دشمنان را با توجه به اینکه امروز شاهد حضور بیش از 40 میلیون کاربر فضای مجازی و استفادی قریب به  70درصدی کشور از ماهواره هستیم  نوک حمله و هدف دشمن در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نمود پیدا کرده است.

معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: امروز بسیج به عنوان سکاندار حرکت فرهنگی نظام  با توجه به هجوم دشمن در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ماموریت دارد با تمام توان  در مقابل جنگ نرم دشمنان تولید قدرت نرم کند .

بابا احمدی گفت: در مقابل تاکتیک دشمنان مجموعه بسیج به مدد الهی در گام دوم انقلاب 10 میلیون جوانان مومن، انقلابی، پای کار عازم و با ثبات و با اراده فولادین را تشکیل خواهد داد و برای حفظ و انسجام این مجموعه عظیم که به طور حتم نفوذناپذیر خواهد بود و هرگز در راه دفاع از انقلاب تردیدی به دل راه نخواهد داد  دست اندر کار تمام تلاش و همت خود را بکار می برند.

وی خاطر نشان کرد: امروز با تغییر رویکرد در جذب و سازماندهی بسیج با نگاه به تخصص محوری جوانان بسیجی در عرصه های مختلف و مجموعه های متعدد بسیج، برای مقابله با دشمنان، لشکر مخلص خدا سازماندهی می شود و ان شا الله در گام دوم انقلاب اسلامی این ماموریت عظیم محقق خواهد شد.

ارسال نظرات