خبرهای داغ:

برگزاری اردوهای چهار روزه طرح شهید بهنام محمدی استان سمنان در مشهد

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان از برگزاری اردوهای چهار روزه طرح شهید بهنام محمدی استان سمنان در قالب چهار کاروان با شرکت بیش از ۸۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس متوسطه دوره اول در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۱۲۹۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
سرهنگ پاسدار یوسفعلی طاهری در گفتگو با خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار کرد: اردو‌های چهار روزه طرح شهید بهنام محمدی استان سمنان در قالب چهار کاروان از بیست و یکم مردادماه الی دوم شهریورماه با شرکت بیش از ۸۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس متوسطه دوره اول طرح شهید بهنام محمدی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
وی افزود: افزایش مهارت‌های جمعی و التزام به مقررات جمع، تقویت احساس مسئولیت پذیری، خودباوری، ایجاد و صمیمیت بین متربیان و مربیان از مهمترین اهداف این اردو‌ها است.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قائم آل محمد ((عج)) برنامه‌های محوری این اردو‌ها را زیارت امام رضا (ع)، اجرای ویژه برنامه در حرم مطهر، اردوی یک روزه فرهنگی، تفریحی و ورزشی در اردوگاه امام رضا (ع) آستان قدس رضوی، بازدید از مجتمع آیه‌ها مشهد مقدس و برگزاری فوق برنامه‌های دیگر از جمله استخر پارک آبی و بازدید باغ وحش و ... از جمله برنامه‌های محوری در طول اردو‌ها است.
ایشان در ادامه بیان کردند این اردو‌ها فرصت استثنایی برای مربیان طرح شهید بهنام محمدی است تا بعد از یک دوره کار یک ساله به صورت فشرده در قالبی جذاب، انس و ارتباط متربیان با طرح شهید بهنام محمدی را تثبیت نمایند و برای رسیدن به این مهم خواستار همت و تلاش همه مربیان، فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی و بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان و همچنین فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و ائمه جماعات مساجد هدف در این طرح شدند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها