رابط حوزه نمایندگی حوزه 214 حضرت رقیه (س) در گفتگو با «بسیج»؛

حجاب سلاح کارساز فرهنگی در مواجهه با فساد و دشمن است

رابط حوزه نمایندگی حوزه 214 حضرت رقیه (س) با اشاره به اینکه حجاب به‌عنوان یکی از ارزش‌های دینی، جایگاهی مهم و رفیع در سبک زندگی اسلامی دارد گفت : حجاب سلاح کارساز فرهنگی در مواجهه با فساد و دشمن است.
کد خبر: ۹۱۶۱۲۸۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، رابط حوزه نمایندگی حوزه 214 حضرت رقیه (س) در گفتگو با خبرگزاری بسیج  اظهار داشت: نظام سلطه برای ضربه زدن به جامعه اسلامی، فرهنگ عفاف و حجاب را مورد هجمه قرار داده است.

حجاب سلاح کارساز فرهنگی در مواجهه با فساد و دشمن است

وی با اشاره به اینکه حجاب به‌ عنوان یکی از ارزش‌های دینی، جایگاهی مهم و رفیع در سبک زندگی اسلامی دارد گفت : حجاب سلاح کارساز فرهنگی در مواجهه با فساد و دشمن است.

وی با اشاره به آیات قرآنی و روایات ائمه معصومین (ع) در این زمینه گفت: حجاب و عفاف در سخن، رفتار و کردار نمود پیدا می‌کند و همه آحاد جامعه باید این فرهنگ اسلامی را در زندگانی اجتماعی و فردی خود نهادینه کنند.

وی با بیان اینکه حجاب محدودیت و گوشه گیری نیست اضافه کرد: اسلام قائل به حضور فعال زن در خارج از خانه و درون جامعه در قالب فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با رعایت عفاف و حجاب اسلامی است.

رابط حوزه نمایندگی حوزه 214 حضرت رقیه (س) در پایان خاطرنشان کرد : زنان مسلمان با حجاب و عفاف نقش یک مبارز فرهنگی در جامعه ظاهر می شوندو استحکام بخش بنیان خانواده و نظام ارزشی اجتماعی اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها