خبرهای داغ:
رئیس روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موفقیت امروز کشور در رویارویی با دشمن را در گرو اراده و قدرت ملت ایران دانست.
کد خبر: ۹۱۶۱۲۷۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار رمضان شریف سخنگو و رئیس روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به مناسبت نهم مرداد سالروز بازدید تاریخی رهبر معظم انقلاب از صدا و سیما،  در مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی حضور یافت و از تلاش های یک ساله صدا و سیما در حوزه های مختلف  قدردانی کرد.

سردار شریف در این مراسم که با حضور حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و کارکنان صدا و سیمای خراسان جنوبی برگزار شد گفت: درست است که دشمن به واسطه داشتن تجهیزات و امکانات خود را قدرتمندتر از سایرین می داند اما واقعیت این است که ملت ما با اراده و همتی که دارد هیچ وقت در مقابل این هجمه ها کوتاه نیامده و همواره در دفاع از اعتقادات و مرزهای میهن موفق بوده است.

سردار رمضان شریف با اشاره به قدرت و توان نظامی کشور در مقابله با توطئه های دشمنان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نظامی منضبط و قدرتمند در کشور همواره تمام تلاش خود را برای صیانت از مرز و بوم کشور انجام داده که انتظار می رود اصحاب رسانه با منعکس کردن این تلاش ها مردم را با واقعیت ها بیش از پیش آشنا کنند.

وی با بیان اینکه مسائل و اتفاقات امروز دنیا حاصل طراحی، برنامه ریزی و سیاست گذاری های گذشته است گفت: با بی انگیزگی، تلاش نکردن و نداشتن اراده و پشتکار نمی توان انتظار داشت که در آینده به موفقیت برسیم.

سردار رمضان شریف افزود: موفقیت ما در رویارویی با دشمن در این است که آنها بدانند ما قدرتمندیم و اگر علیه کشور ایران اقدامی بکنند مسلما با شکست مواجه خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها