مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس در گفتگو با «بسیج»؛

هدف اصلی تهاجم فرهنگی دشمن جوانان و نوجوانان هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس گفت : تهاجم فرهنگی اگرچه واژه ای آشنا برای بسیاری از ایرانی‌هاست اما گویا هنوز از تاثیر این برنامه ریزی هدفمند در نسل جوان آگاه نیستیم نسلی که امروز در سیبل حملات فرهنگی دشمن قرار دارند.
کد خبر: ۹۱۶۱۲۷۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: همکاری و همدلی کانون‌های مساجد با سپاه بسیار سازنده و قابل تقدیر است و آمادگی کامل در ارائه امکانات هستیم.

هدف اصلی تهاجم فرهنگی دشمن جوانان و نوجوانان هستند

وی مهم‌ترین هدف دشمنان از جنگ نرم را ایجاد تزلزل در باور جوانان انقلابی دانست و تصریح کرد: باور جوانان انقلابی هدف تهاجم فرهنگی دشمنان به ویژه آمریکاست، چرا که طبق نظر تئوریسین‌های غربی مسجد اصلی‌ترین پایگاه اسلام و انقلاب است.

وی افزود : امروزه شبکه های اجتماعی  به راحتی در دسترس تمام افراد جامعه است ، فضایی شده که دشمن بدون گذراندن وقت یا هزینه های چشمگیری میتواند به راحتی شبهات دینی و حتی فرهنگ خودشان را به دیگر کشورها القا کنند. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان فردیس راه حل این کار را در کنترل شبکه های اجتماعی ، تقویت عقاید و ایمان مردم دانست و اظهار داشت : دغدغه مقام معظم رهبری برای اعتلای مساجد و برنامه‌های فرهنگی نوجوانان و جوانان است که این امر توسط دستگاه‌های ذیربط فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن و فضاسازی دشمن برای انحراف جوانان، تصریح کرد: جوانان برای داشتن زندگی سالم و معنوی باید زندگی و سیره حضرت علی (ع) را الگو و سرمشق خود قرار دهند.

حجت الاسلام رجبی خاطر نشان کرد : تا زمانی که فرهنگ شهادت طلبی و ایثار در راه یک هدف مقدس در جامعه ما وجود داشته باشد دشمنان در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی ناکام خواهند ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار