خبرهای داغ:
ربیعی گفت: با احیا فرهنگ کسب و کار به تثبیت اشتغال پایدار در جامعه روستایی و مهاجرت معکوس به روستاها کمک می شود و با آموزش و تروی
کد خبر: ۹۱۶۱۲۵۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

صدیقه ربیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: تولید و تخصص زنان روستایی، سرآمد بخش کشاورزی در اقتصاد کشور است و رونق و توسعه بخش کشاورزی قطعا با تولید محصول بوجود می آید و در کنار آن امنیت غذایی در جامعه میسر می شود.

وی گفت: یکی از مباحث مهم در جامعه این است که در مرحله اول باید فرهنگ زنان را اصلاح کنیم زیرا زنان به عنوان مادر و تربیت کننده نسل آینده این جامعه نقش بسزایی برعهده دارند.

مدیر کل امور بانوان استانداری قزوین اظهار کرد: اگر بخواهیم جامعه سالم داشته باشیم باید روی فرهنگ زنان تمرکز کنیم و اقدامات خوبی نیز در این راستا انجام شده است.

ربیعی عنوان کرد: زنان، آموزش پذیری بالایی دارند بنابراین می توان با توجه به این فرهنگ پذیری کارهای بزرگی به آنها سپرد که در همین راستا فرهنگ کسب و کار باید در روستاها بویژه در حوزه زنان روستایی احیا شود تا رونق کسب و کار را به واسطه زنان روستایی داشته باشیم.

وی افزود: با احیا فرهنگ اشتغال به تثبیت اشتغال پایدار در جامعه روستایی و مهاجرت معکوس به روستاها کمک می شود و با آموزش و ترویج بایستی بستر فرهنگ تولید محصول سالم توسط زنان روستایی در جامعه را فراهم کرد.

ربیعی اضافه کرد: اگر مباحث سلامت و زیست محیطی را به بانوان آموزش دهیم کمک بسیار زیادی به حفظ محیط زیست کرده ایم و امیدواریم با نگاه و رویکرد خوب وزارت جهاد کشاورزی طی چند سال آینده شاهد حفظ محیط زیست و ارتقای سلامت جامعه باشیم.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها