آیت الله صفایی بوشهر نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر در جلسه مجمع عمومی بسیج که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد گفت: انشاله سپاه و بسیج، سپاه مهدی آل محمد خواهد شد
کد خبر: ۹۱۶۱۲۴۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آیت الله صفایی بوشهر نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر در جلسه مجمع عمومی بسیج که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی یه حادثه فوق العاده بزرگ، موثر، نو، کارآمد و تحول آفرین براساس مبنای اصیل اسلامی سیره نبوی و مکتب اهل بیت است.

امام جمعه محبوب بوشهر با اشاره به داستان زندگی حضرت موسی (ع) عنوان کرد: در داستان حضرت موسی (ع) می‌بینیم که خداوند این راه به ما می‌فرماید که اگر دشمنان شما فراعنه هم باشند مثل آب خوردن شکست خواهند خورد.

آیت الله صفایی ادامه داد: در محاسبات و مولفه‌های قدرت در نظام آکادمیک جهان هیچ نگاه الهی نیست. آمریکا، اتحادیه اروپا اینطور فکر می‌کنند که توان نظامی بعلاوه منابع انسانی با حساب عدد و توان می‌دهد پیروزی و شکست. در این محاسبه اصلا خدا نقش ندارد اصلا ایمان نقش ندارد و خداوند می‌فرماید این اشتباه دشمنان خداست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر درباره ایمان به خداوند بیان کرد: لذا خداوند می‌فرماید اگر کسی همه چیز داشت، خدا نداشت هیچی ندارد و اگر کسی هیچی نداشت و خدا را داشت همه چیز دارد و با خدا بودن از مولفه‌های قدرت است.

نماینده مقام معظم رهبری تاکید کرد: بزرگترین پیروزی این انقلاب مانایی چهل ساله آن است. تمام دنیا دست به دست هم دادن که انقلاب در همان زمان آغازین شکست بخورد و این انقلاب چهل سال ماند یعنی چهل سال پیروزی یعنی آن‌ها آمدند شکست بدهند در تمام اشکال، اما ما ماندیم و شکست نخوردیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی است که از افق ایران شروع شده است. برای نجات بشریت برای نجات مسلمین و در صدر این حرکت، همان خدا پیامبر اهل بیت و در زمان غیبت، ولی فقیه است و ما از این نعمت بزرگ برخورداریم این بزرگ مرد تاریخ، ذخیره خداوند در دوران معاصر، مقام معظم رهبری و در کنار آن لشکر الهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج عزیز است.

آیت الله صفایی افزود: در طول تاریخ اسلام و حتی انبیا، والا ترین، ارزشمند ترین، گرانقدر ترین، خوش عاقبت‌ترین مردم آن گروهی بودند که به مجاهدت شتاب می‌کردند و در صحنه وجود داشتند و در انقلاب اسلامی سپاه و بسیج اولین گروه و پیشرو انقلاب بودند. سپاه و بسیج امتحان داده هستند، مایه اقتدار ایران در همه زمینه سپاه است و انشالله در کنار مقام معظم رهبری خواهد بود و انشالله سپاه و بسیج مهدی آل محمد خواهد شد.

نماینده مقام معظم رهبری با بیان اهمیت سپاه و بسیج توضیح داد: سپاه و بسیج نه تنها در عرصه مقاومت و دفاعی مطرح است بلکه سپاه پاسدار انقلاب اسلامی است. بسیج یعنی سازماندهی تمام مردم ایران در تمامی عرصه‌های مورد نیاز نظام انقلاب اسلامی، این فلسفه بسیج است.

امام جمعه بوشهر با خواندن بوشهر به عنوان پایتخت مقاومت ایران گفت: در تاریخ مقاومت استان بوشهر که پایتخت مقاومت و حماسه است تاکنون هیچ بیگانه‌ای از مرز استان بوشهر نتوانسته نفوذ کند به ایران عزیز و هر بیگانه‌ای نفوذ کرد در گورستان رفت. اگر آمریکا ، انگلیس و هر نیروی متجاوزی بخواهد کوچک‌ترین تجاوزی به ایران داشته باشند سپاه و بسیج استان بوشهر برای آن‌ها کافی است.

پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها