فرمانده سپاه بردسکن به همراه فرماندار شهرستان و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران با خانواده ۳ جانباز و شهید در این شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۶۱۲۴۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این دیدار مجتبی شاکری فرماندار بردسکن با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه ما قدردان خانواده‌های ایثارگر هستیم و دیدار با این عزیزان برای مسئولان افتخار بزرگی است.
 
وی افزود: انقلاب، خود را وامدار خانواده‌های ایثارگر می‌داند و دولتمردان نیز ارزش و احترام خاصی را برای خانواده‌های ایثارگر قائل هستند.
 
وی با قدردانی از صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و جانبازان، دیدار با آنان را کمترین سپاسگزاری از جامعه ایثارگران دانست و اضافه کرد: پیمودن پله‌های پیشرفت، اقتدار و مطرح شدن نام ایران در دنیا مدیون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا و جانبازان می‌باشد.
 
فرماندار بردسکن با بیان اینکه امروز ایران اسلامی با ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان در جهان سربلند است اضافه کرد: وظیفه ماست در تمامی ایام سال از خانواده‌های شاهد و ایثارگر تقدیر کنیم.
 
وی عنوان کرد: جانبازان الگوی کامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و برای ما افتخار است که در خدمت این عزیزان باشیم.
 
وی با تاکید بر اینکه وجود جانبازان سندی محکم بر این مدعاست که مردم همیشه و در هر مشکلی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آب و خاک کشور آماده هستند، گفت: به طور حتم عزت و افتخار نظام اسلامی مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌های جانبازان و ایثارگران است.
 
در این برنامه با جانبازان حسین عاشوری جانباز ۳۲ درصد و سید هاشم طباطبایی جانباز ۳۰ درصد و خانواده شید موسی قدمی دیدار به عمل آمد. شهرستان بردسکن ۲۸۹ شهید و بیش از ۹۰۰ نفر جانباز و ایثارگر دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها