مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپا میانه در این دوره توانمند سازی، سرنگونی استبداد 2500 ساله و خرد شدن استخوان های استکبار جهانی را از مهمترین دستاوردهای سیاسی انقلاب برشمرد و دستیابی به فناوری های علمی، تکنولوژیکی، نظامی، پزشکی و ... را از دیگر دستاوردهای آن دانست.
کد خبر: ۹۱۶۱۲۲۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد اضافه کرد: انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته به خوبی و با اقتدار توانسته است طوفان های سهمگین فشارها، توطئه ها، تحریم ها و ... را پشت سر بگذارد.

وی با تبیین بخش هایی از بیانیه گام دوم انقلاب، آن را دستوری مهم برای آحاد ملت دانست و افزود: مطالعه این بیانیه و تلاش در جهت تحقق خواسته های رهبری در کنار وحدت و یکدلی و تلاش همگانی در حل مشکلات کشور، شان و منزلت اسلامی و ارزشها را در جامعه احیا خواهد کرد و اقتدار و عظمت کشور در جامعه جهانی را بیش از پیش خواهد کرد.

حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه مربیان آمادگی دفاعی مدارس به عنوان فرماندهان جنگ نرم می باید دانش آموزان را نسبت به دستاورهای عظیم و بی پایان انقلاب توجیه کنند و هجمه های بی شمار دشمن و برنامه ریزی های شبانه روزی آنان علیه انقلاب، اسلام و ارزشها را متذکر شوند، اظهار داشت: این انقلاب با خون شهدا و تلاش های شبانه روزی انقلابیون و خون دل های مردم و مسئولین حاصل شده است لذا هر گونه سستی در تبیین درست آن، دِین بزرگی را بر گردن ما متحمل خواهد کرد.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به اینکه هیچ کشوری در دنیا نیست که بدون مشکل باشد، گفت: مشکلات در کشور ما نیز بسیار است از جمله مشکلات اقتصادی و فرهنگی ولی این مشکلات در مقابل نقاط قوت انقلاب، بسیار اندک و ناچیز است و با خودباوری، امید به آینده، ولایت مداری و حفظ وحدت می توان به راحتی برتمامی مشکلات کشور فایق آمد.

   حجت الاسلام امیرنژاد ولایت فقیه را از برکات و نعم عظمای انقلاب برای ملت ایران دانست و افزود: تمامی دغدغه شبانه روزی رهبر فرزانه انقلاب از ابتدای تصدی گری تا کنون، رفع مشکلات مردم و عزت آفرینی برای کشور است و برای همه آشکار است که چگونه با یک سخنرانی مقتدرانه و کوبنده ایشان، تمامی برنامه ها و طرح های دشمن در هم می شکند و امیدشان به یاس و ناامیدی مبدل می گردد.  

   دوره دو روزه توانمند سازی مربیان آمادگی دفاعی مدارس میانه، هشترود، چاراویماق، نظر کهریزی، آقکند، ترکمانچای و کندوان به همت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و باقرالعلوم و با شرکت بیش از 130 نفر از خواهران و برادران در دبستان شاهد شهید نیکنامی میانه برگزار شد.

ارسال نظرات