امام جمعه خورموج خبر داد:

اعزام روحانی به ۹۰ درصد روستاهای شهرستان دشتی در ایام تبلیغ

امام جمعه شهر خورموج حجت الاسلام عبدالحسین مصلح گفت: در حال حاضر سه مدرسه علمیه در سطح شهرستان وجود دارد که همواره منشا خیرات و برکات زیادی بوده است. در ایام تبلیغ به ۹۰ درصد روستاهای شهرستان روحانی اعزام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۱۲۲۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳

در حال حاضر سه مدرسه علمیه در سطح شهرستان وجود دارد که همواره منشا خیرات و برکات زیادی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازدشتی، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح صبح در نشست با فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان دشتی اظهار داشت: در این مدت ۱۲ سال که در شهر حضور داریم، ترویج مسائل دینی و تثبیت باورهای اعتقادی مردم از اولویت های ما بوده است.

مصلح افزود: در حال حاضر سه مدرسه علمیه در سطح شهرستان وجود دارد که همواره منشا خیرات و برکات زیادی بوده است. در ایام تبلیغ به ۹۰ درصد روستاهای شهرستان روحانی اعزام می‌شود.

مصلح یادآور شد: هدف ما تعامل با مسئولین است و ما به دنبال هم افزایی هستیم و تلاش داریم خدماتی که توسط مسئولین در شهرستان انجام می شود به نحو مطلوب انعکاس بدهیم و قطعا اتحاد و همدلی بین مسئولین موجب توسعه و پیشرفت شهرستان خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اکثر روستاها خانه عالم و روحانی مستقر هستند، گفت: برگزاری میز خدمت توسط مسئولین یکی از کارهای ارزشمند است که در سطح شهرستان شاهد است.

عبدالله نادری فرماندار دشتی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی دیدارهای خود را با مردم در مناسبت های مختلف افزایش می دهند.حجت الاسلام مصلح به مسائل شهرستان اشراف دارد و نگاه ویژه به موضوعات دارد این مایه دلگرمی به مسئولین است.

وی با بیان اینکه امام جمعه محل رجوع مردم است، افزود: در حال حاضر وحدت و همدلی خوبی بین همه مسئولین شهرستان وجود دارد که خروجی آن خدمت بی‌منت به مردم است.در این مدت اقدامات ارزشمند در سطح شهرستان شاهد آن هستیم که با حمایت های امام جمعه شهر خورموج  این مهم تحقق پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های مسئولین نظام در زمینه اشتغال جوانان است که در همین راستا تاکنون کارهای خوبی صورت گرفته و در هفته دولت چند طرح اقتصادی در سطح شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود که زمینه اشتغال افراد را فراهم می کند.

پایان خبر/

ارسال نظرات