خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای اینکه در تکمیل قدرت دفاعی، مردمی، منطقه ای و گفتمانی بتوانیم دشمن را پشیمان کنیم باید توان رسانه ای خودمان را به لحاظ نیروی انسانی، ابزار قدرتمند انتقال پیام، سواد رسانه ای و برقراری ارتباط با مخاطب را قدرتمند کنیم.
کد خبر: ۹۱۶۱۱۸۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در حاشیه همایش تجلیل از خبرنگاران خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت 17مرداد سالروز شهادت خبرنگار صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه ها یکی از مؤلفه های اصلی قدرت در کنار سایر مؤلفه های قدرت نظامی، اقتصادی و فرهنگی هستند چون با افکار عمومی در ارتباط هستند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی دارای قدرت گفتمانی برگرفته از قرآن کریم  وحی الهی، پیام   منحصر به فردی دارد به این دلیل حضور مستمر و تلاش در عرصه رسانه ای را موجب می شود افزود: گفتمان انقلابی یک پشتوانه 40 ساله است که در همه عرصه ها برای آزادی و پیشرفت امت اسلامی حرف برای گفتن دارد.

 مسئول روابط عمومی کل سپاه خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با داشتن امپراطوری عظیم رسانه ای تلاش می کند گذشته جمهوری اسلامی را مخدوش نشان دهد، حال را بحرانی و آینده را ناامید کننده به تصویر بکشد.

وی با اشاره به رسالت عظیم امروز خبرنگاران عنوان کرد: اصحاب رسانه می توانند به خوبی گفتمان منحصر به فرد انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

شریف متذکر شد: برای اینکه در تکمیل قدرت دفاعی، مردمی، منطقه ای و گفتمانی بتوانیم دشمن را پشیمان کنیم تا از عوام فریبی در فضای رسانه ای و عملیات های روانی بر علیه ملت ایران ناامید شود باید توان رسانه ای  خودمان را به لحاظ نیروی انسانی، ابزار قدرتمند انتقال پیام، سواد رسانه ای و برقراری ارتباط با مخاطب را قدرتمند کنیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: امروز گفتمان جدیدی در دنیا شکل گرفته و بخش عمده ای از محور کار دشمنان بویژه رئیس  جمهور امریکا بهره گیری از رسانه ها برای در هم شکستن اراده ملت ایران است غافل از اینکه 40 سال است تمام رئیس جمهورهای آمریکا در مقابل اراده ملت ایران شکست خورده اند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل انقطاع نسلی که در کشور داریم و بخش عمده جمعیت ما جوان هستند لازم است خبرنگاران با تاریخ شکل گیری نظام جمهوری اسلامی و عرصه های رویارویی با دشمن به خوبی آشنا باشند تا بتوانند عادلانه، صادقانه و با اقتدار از دستاوردهای کشور دفاع کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها