مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان بوشهر اظهار داشت: دشمنان ما در برهه های گوناگون یک استراتژی ثابت را در برابر انقلاب اسلامی تعقیب کرده اند و تلاش دارند که جلوی استمرار نظام و انقلاب را بگیرند و یا حدالمقدور حرکت پیشروی آن را کند نمایند.
کد خبر: ۹۱۶۱۱۷۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶

جلوگیری از تداوم انقلاب اسلامی ،استراتژی ثابت دشمنان است

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه بوشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: مهار خیزش‌های انقلاب ملت ایران یک خواب پریشان و غیر قابل تعبیری است که دشمنان دیروز، امروز و آینده  مابرای تحقق آن تلاش شبانه روزی می‌کنند و در این راه از تمام توان و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند استفاده می‌کنند و با یکدیگر هم پیمان می‌شوند، ولی خداوند مکر و حلیه آن‌ها را به خودشان بر می‌گرداند.

حجت الاسلام ابوذر شاد عنوان کرد: دشمنان تلاش دارند که در عرصه‌های مختلف بستر سازی کنند و اهداف پلید خود را پیش برند که یکی از این عرصه ها، عرصه اقتصاد و معیشت مردم است که در حال حاضر تنها امید آن‌ها این است که بتوانند در این مقوله خباثت خود را به منحصه ظهور بگذارند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: دشمنان ما در برهه‌های گوناگون یک استراتژی ثابت را در برابر انقلاب اسلامی تعقیب کرده اند و تلاش دارند که جلوی استمرار نظام و انقلاب را بگیرند و یا حدالمقدور حرکت پیشروی آن را کند نمایند.

وی در پایان با اشاره به روحیه مقاومتی و انقلابی ملت ایران گفت: مردم ما با الهام از قرآن و اهل بیت هیچ گاه دچار یاس نمی‌شوند و در برابر فشار‌های دشمنان تا پای جان ایستاده اند و به لطف الهی به آنان ثابت خواهیم کرد که اسلام تحت هیچ شرایطی استیلای کفر و استکبار را نمی‌پذیرد و ما خودمان می‌توانیم با توکل به خدا و اعتقاد به وعده‌های الهی همچنان با صلابت و شجاعت در مسیر انقلاب طی طریق نماییم.

پایان خبر/
ارسال نظرات