جشنواره مالک اشتر در سپاه میاندورود با حضور سرهنگ محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران، خانواده شهدای مدافع حرم و بسیجیان در تکیه بالا سورک برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۱۱۶۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، جشنواره مالک اشتر در سپاه میاندورود با حضور سرهنگ محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران، خانواده شهدای مدافع حرم و بسیجیان در تکیه بالا سورک برگزار شد.

سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا در این مراسم گفت: پایگاه های مقاومت می توانند با استفاده از ظرفیت شورا، دهیاران همراه با یک  برنامه‌ریزی  مشکلات مردم را حل کنند.

رضایی با تصریح براینکه پایگاه مقاومت که نسبت به آسیب ها بی تفاوت باشد، نمی خواهیم، افزود: پایگاه بسیج نباید نسبت به اقتصاد، اشتغال و معنویت مردم بی‌تفاوت باشد.

وی انقلابی گری را مهم دانست و  اضافه کرد: پایگاه های مقاومت باید مردم را در صحنه نگه داشته باشند چرا که دشمن می خواهد نافرمانی مدنی در جامعه ایجاد کند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه مردم 40 سال است که این انقلاب را حفظ کردند و پای کار هستند، ادامه داد: برخی ها در تلاش هستند  تا بسیج در کارهای خود موفق نشود و برای آن مانع تراشی می کنند اما بسیج با قوه ایمان و معنویت به کار خود ادامه می دهد.

محمدرضایی در پایان ضمن تقدیر از دست اندرکاران این مراسم، اظهار امیدواری کرد: با   تقویت اراده  که در گروه ایمان و توکل به خدا  است، می توان بر دشمن غالب شد و پیروز میدان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها