میز خدمت یکی از موثرترین خدمات به مردم است

رییس بسیج ادارات استان سمنان گفت: میز خدمت یکی از موثرترین خدماتی است که ادارات به مردم ارائه می کنند
کد خبر: ۹۱۶۱۱۵۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
میز خدمت یکی از موثرترین خدمات به مردم استبه گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، دهرویه در دیدار با فرمانده حوزه بسیج کارمندان شهرستان شاهرود با اشاره بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب 41بار از واژه جوان استفاده کردند و ما باید نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب را مشخص کنیم و به جوانان بشناسانیم.
رییس بسیج کارمندان استان سمنان افزود: در دولت 30درصد جامعه هدف ادارات را خواهران تشکیل دادند؛ اما هیچ شاخصه ای را مطرح نکردند اعم از نگاه انقلابی ،عفاف و حجاب و...
وی ادامه داد: میز خدمت یکی از موثرترین خدمت ها به مردم است و بسیج کارمندان این برنامه را به خوبی در همه استان ها اجرا می کند .
دهرویه خاطرنشان کرد: برگزاری میز خدمت جهادی در روستاهای محروم و محله های اسلامی و مساجد با حضور مسئولین ادارات کل بسیار موثر است؛ همانند میز خدمتی که با حضور مسئولین ادارات کل و با حضور استاندار در نمازجمعه برگزار کردیم و با استقبال و بازدهی خیلی خوبی روبه رو شد و در پی آن نماینده ولی فقیه استان از این برنامه بسیار تشکر کرد.
وی افزود: برگزاری میز خدمت تخصصی در کارخانه ها و واحد های صنعتی برای حل مشکلات کارخانه ها با حضور نماینده ی مالیات،بیمه و بانک باید مورد توجه باشد.
رییس بسیج کارمندان استان سمنان با اشاره بر اینکه برنامه طرح اعتلای بسیج دارای 9طرح می باشد،اظهار کرد: چند طرح اعتلای بسیج در قالب میز های خدمت ارائه شده است.
در ادامه ی این دیدار سعدی رییس بسیج ادارات شهرستان شاهرود، گزارشی از فعالیت های بسیج ادارات و پایگاه های ادارات ارائه داد بیان کرد: شورای جدید بسیج ادارات بسیار توانمند هستند.بسیج ادارات با ظرفیت های زیادی روبرو هست و هم اکنون بنده و اعضای شورا درگیر اجلاسیه شهدا هستیم و ادارات کمک های ویژه ای می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار